Kina: Për një marrëveshje tregtare duhet të hiqen tarifat ekzistuese të SHBA


Tarifat ekzistuese të SHBA do të duhet të hiqen nëse do të ketë një marrëveshje tregtare midis Pekinit dhe Washington, tha të enjten Ministri i Tregtisë së Kinës.

Udhëheqësit e të dy vendeve ranë dakord të premten e kaluar për të rifilluar bisedimet tregtare që kishin ngecur në maj, pasi zyrtarët e SHBA akuzuan Kinën për tërheqjen e angazhimeve të bëra në paktin negociues që thuhej se ishte pothuajse i përfunduar.

Ekipet e tregtisë nga të dy vendet janë në kontakt, tha zëdhënësi i ministrisë së tregtisë Gao Feng në një konferencë për mediat.

Lexoni: 5 strategji lidershipi që Trump duhet të implementojë për të fituar negociatat në G20

Për të rifilluar bisedimet, Presidenti i SHBA Donald Trump kishte rënë dakord të mos vendoste tarifat e rreth 300 miliardë dollarëve në importet shtesë kineze dhe të lehtësonte frenimin e gjigantit kinez të teknologjisë Huawei.

Shtetet e Bashkuara tani kanë tarifa prej 25% në 250 miliardë dollarë të mallrave kinezë, duke filluar nga mobiljet tek gjysmëpërçuesit.

Kina falenderon për vendimin e SHBA për të mos vendosur tarifa të reja për mallrat e saj, tha Gao, kur u pyet se sa kohë mund të zgjasë armëpushimi tregtar.

/Reuters

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale