Këto janë 10 markat më të blera në botë - Business Magazine Albania

Këto janë 10 markat më të blera në botë


Nga pijet me gaz e deri te pasta e dhëmbëve.

Edhe pse pijet me gaz nuk konsumohen shumë, Coca-cola mbetet një ndër market më të famshme sipas Kantar Worldpanel, një firmë kërkimore për konsumatorin. Kantar Worldpanel studion se sa familje nga e gjithë bota blejnë marka të ndryshme. Në analizat e bëra për sjelljen e konsumatorit në periudhën Tetor 2014 dhe Tetor 2015, u vlerësuan 300 miliardë zgjedhje të konsumatorëve, që përfshijnë 1,500 marka për 44 shtete.

Kjo është lista e markave më të famshme:

10. Dove: Nën pronësinë e Unilever, Dove është një ndër market më të shitura duke kapur shifrën e 31 milionë familjeve më shumë krahasuar me vitin e kaluar.

9. Knorr: Gjithashtu pjesë e Unilever, Knorr shet produkte të ndryshme si erëza në vazo, kuba dhe esenca që përdoren për t’i dhënë shije supës, gjellës, etj.

8. Indomie: Marka që tregton noodles është më e preferuara në Indonezi. Kohët e fundit ajo është përhapur dhe në Turqi.

7. Nescafé: Marka e kafes nën pronësinë e Nestle është akoma e famshme edhe pse në vitin 2014 ajo renditej e gjashta.

6. PepsiCo: Fama e kësaj kompanie që prodhon pije me gaz përkrahet nga Egjipti, një ndër pjesët e pakta të botës ku njerëzit zgjedhin Pepsin para Coca-Cola-ës.

5. Lays: Gjithashtu nën pronësinë e PepsiCo, Lays është i preferuar për 25 milionë familje më shumë se vitin e kaluar.

4. Maggi: Kjo kompani kontrollohet nga Nestle dhe prodhon supë të konservuar, salca, kuba me esencë dhe noodles.

3. Lifebuoy: Kjo kompani sapunësh është bërë një ndër markat e preferuara për Emiratet e Bashkuara Arabe dhe Indonezinë. Ajo gjithashtu ka krijuar një sistem paralajmërues që i kujton njerëzit t’i lajnë duart plotësisht.

2. Colgate: Pasta e dhëmbëve më e preferuar që nga fillimet e saj dhe mbetet e tillë për mbi 40 milionë familje këtë vit.

1. Coca-Cola: Shishja e kuqe e Coca-Cola-ës zë vendin e parë të klasifikimit për vitin e kaluar. Ajo e ka ndërtuar famën e saj jo vetëm prej reklamave të mirëmenduara por edhe duke i funizuar dyqanet në të cilat shitet me frigorifer që mbajnë logon e saj.

/Time.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0