Këto janë 10 markat më të blera në botë - Business Magazine Albania

Këto janë 10 markat më të blera në botë


Nga pijet me gaz e deri te pasta e dhëmbëve.

Edhe pse pijet me gaz nuk konsumohen shumë, Coca-cola mbetet një ndër market më të famshme sipas Kantar Worldpanel, një firmë kërkimore për konsumatorin. Kantar Worldpanel studion se sa familje nga e gjithë bota blejnë marka të ndryshme. Në analizat e bëra për sjelljen e konsumatorit në periudhën Tetor 2014 dhe Tetor 2015, u vlerësuan 300 miliardë zgjedhje të konsumatorëve, që përfshijnë 1,500 marka për 44 shtete.

Kjo është lista e markave më të famshme:

10. Dove: Nën pronësinë e Unilever, Dove është një ndër market më të shitura duke kapur shifrën e 31 milionë familjeve më shumë krahasuar me vitin e kaluar.

9. Knorr: Gjithashtu pjesë e Unilever, Knorr shet produkte të ndryshme si erëza në vazo, kuba dhe esenca që përdoren për t’i dhënë shije supës, gjellës, etj.

8. Indomie: Marka që tregton noodles është më e preferuara në Indonezi. Kohët e fundit ajo është përhapur dhe në Turqi.

7. Nescafé: Marka e kafes nën pronësinë e Nestle është akoma e famshme edhe pse në vitin 2014 ajo renditej e gjashta.

6. PepsiCo: Fama e kësaj kompanie që prodhon pije me gaz përkrahet nga Egjipti, një ndër pjesët e pakta të botës ku njerëzit zgjedhin Pepsin para Coca-Cola-ës.

5. Lays: Gjithashtu nën pronësinë e PepsiCo, Lays është i preferuar për 25 milionë familje më shumë se vitin e kaluar.

4. Maggi: Kjo kompani kontrollohet nga Nestle dhe prodhon supë të konservuar, salca, kuba me esencë dhe noodles.

3. Lifebuoy: Kjo kompani sapunësh është bërë një ndër markat e preferuara për Emiratet e Bashkuara Arabe dhe Indonezinë. Ajo gjithashtu ka krijuar një sistem paralajmërues që i kujton njerëzit t’i lajnë duart plotësisht.

2. Colgate: Pasta e dhëmbëve më e preferuar që nga fillimet e saj dhe mbetet e tillë për mbi 40 milionë familje këtë vit.

1. Coca-Cola: Shishja e kuqe e Coca-Cola-ës zë vendin e parë të klasifikimit për vitin e kaluar. Ajo e ka ndërtuar famën e saj jo vetëm prej reklamave të mirëmenduara por edhe duke i funizuar dyqanet në të cilat shitet me frigorifer që mbajnë logon e saj.

/Time.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0