Këngët e Krishtlindjes, një “minierë ari” sa fitohet përmes tyre? - Business Magazine Albania

Këngët e Krishtlindjes, një “minierë ari” sa fitohet përmes tyre?

Nën ato melodi që janë kolona zanore e puthjeve ose hapjes së dhuratave, tingujve të kambanave, atyre teksteve që flasin për sajë e darka me të afërmit dhe miqtë, urimet e mira dhe humorin e mirë ngjitës, fshihet një biznes i madh. Industria e këngëve të Krishtlindjes gjeneron 265.5 milionë dollarë fitime totale çdo vit vetëm në SHBA. Është një treg në rritje, siç tregojnë të dhënat. Jo vetëm jashtë shtetit: edhe në këtë anë të Atlantikut, duke përfshirë Italinë. Billboard, bibla e industrisë muzikore amerikane, vlerësoi biznesin e regjistrimeve të Krishtlindjes në 177 milionë dollarë fitime në 2018-ën.

Pesë vjet më vonë, të dhënat u rishikuan nga New York Times, e cila flet për një rritje prej 50% edhe falë suksesit të transmetimeve. Këtë vit ka një mbretëreshë të re: ajo është 78-vjeçarja Brenda Lee, e cila me ‘Rockin’ Around the Christmas Tree’, e 1958-ës, rrëzoi Mariah Carey dhe ‘All I Want For Christmas Is You” nga froni, duke arritur majat e Listat e kësaj jave Billboard Hot 100, renditja e këngëve më të dëgjuara në Shtetet e Bashkuara. Mariah Carey nuk është e mërzitur: ylli 54-vjeçar i pop-it ngushëllon veten duke arritur majën e listës javore të këngëve më të dëgjuara në botë në Spotify me ‘All I Want for Christmas Is You’ me 48.2 milionë transmetime

Por një pasanik i mirëfilltë i Krishtlindjes është Michael Bublé: Billboard i ka kushtuar një analizë të gjatë albumit të tij të Krishtlindjeve, tashmë në vendin e dytë ndër më të dëgjuarit e javës në të gjithë planetin në Spotify, i cili nga viti 2011 e deri më sot ka shitur mbi 6 milionë kopje dhe ka arritur në 2 miliardë transmetime vetëm në Shtetet e Bashkuara me ‘It’s Beginning to Look a Lot like Christmas’

Në Europë, pas Mbretërisë së Bashkuar, Gjermania është vendi ku këngët e Krishtlindjes regjistrojnë shifrat më të larta në platforma. “All I Want for Christmas Is You” është dëgjuar 5.7 milionë herë në Berlin dhe është në vendin e parë në Spotify. ndërsa në Itali hiti është vetëm në vendin e 21 me 1.3 milionë klikime. scan

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0