Të kesh diçka për të thënë dhe të dish t’a përcjellësh atë në mënyrën më të mirë të mundshme, lidhet direkt me rritjen dhe ndërtimin e audiencës tuaj. E rëndësishme është që të shkruani në mënyrë tërheqëse. Nëse shkrimi do të jetë i tillë, keni më shumë gjasa që të rrisni interesin e të tjerëve për t’a lexuar. Në këtë artikull janë katër këshilla, se si ju të shkruani artikuj tërheqës në profilin tuaj në LinkedIn apo në blogun tuaj :
Shmangni paragrafët e gjatë
Ju dëshironi që artikulli juaj të jetë i lehtë për t’u kuptuar dhe që në thelb të përcjellë mesazhin. Një mënyrë për t’a bërë këtë, është të bëni paragrafë të shkurtër me maksimumi 4 fjali. Nëse paragrafi juaj paraqet thelbin, atëherë çdo gjë është e qartë për lexuesin.
Lexo: 7 të vërteta të padëshiruara për marketingun e artikujve
Shkruani nëntituj
Ju gjithashtu dëshironi të shmangni shkrimet e gjata, të cilat në pamje të parë mund të duken si tekste të kopjuara. Mendoni t’a organizoni shkrimin tuaj në copëza dhe më pas të shkruani nëntituj që përmbledhin paragrafët. Në shkrimin tuaj, ju duhet t’ju jepni lexuesve hapësirën e pushimit gjatë leximit.
Shtoni foto në artikujt tuaj
Ju duhet të ilustroni artikullin tuaj. Minimumi artikulli juaj duhet të ketë një foto kryesore. Hedhja e fotove brenda në artikull, nuk duhet të mungojë, pasi ilustrimi me foto i vjen në ndihmë lexuesit, për të kuptuar qartazi atë ç’ka doni të transmetoni. Hedhja e fotove në brendësi të tekstit, i jep mundësinë lexuesit të vendosë në funksion imagjinatën. Duhet të bëni kujdes me fotot e marra nga internet, pasi mund të cënoni të drejtën e autorit.
Lexo: Çfarë lexojnë çdo mëngjes personat më të suksesshëm të botës?
Nuk është e nevojshme të thoni gjithçka në një artikull
Rregulli bazë i shkrimit të një artikulli, është që të përmbajë nga 350 – 900 fjalë. Mos u zgjasni shumë në artikujt tuaj. Me rëndësi është të paraqisni thelbin, idenë kryesore, apo të krijoni një seri artikujsh, që lidhen me idenë tuaj fillestare. Ju dëshironi që shkrimi juaj të informojë dhe nxisë audiencën, për t’a lexuar sa më shumë artikullin. Të pasurit artikuj të mirëorganizuar dhe tërheqës, ndihmon në rritjen e lexueshmërisë. Kjo do të bëjë që artikujt tuaj në LinkedIn ose në blog, të tërheqin më shumë vëmendjen e lexuesve.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.