Është sfiduese për pronarët e bizneseve që të kenë një ekuilibër për karrierën dhe jetën personale. Të bëni një hap prapa nga puna mund të ndiheni stresues dhe mund të shqetësoheni se gjithçka do të prishet nëse nuk jeni vazhdimisht të akorduar në çdo aspekt të kompanisë suaj. Megjithatë, është thelbësore të ndani kohë për veten tuaj, sepse puna e tepërt do të çojë në burnout, gjë që mund të rezultojë në më pak efikasitet kur jeni në punë.
Në fund të fundit, një ekuilibër solid punë-jetë synon të rregullojë jetën tuaj të përditshme në mënyrë që të mund ta shkëputni plotësisht nga priza gjatë orarit të punës. Mos lejoni që biznesi juaj të errësojë jetën tuaj personale. Lini kohë për familjen, kujdesin për veten dhe hobi. Nëse po kërkoni strategji për të arritur këtë ekuilibër, ndiqni këto këshilla thelbësore më poshtë.
1. Delegoni detyra në ekipin tuaj
Një mënyrë e thjeshtë për të filluar konfigurimin e ekulibrit së punës dhe jetës suaj është t’i kaloni detyrat ekipit tuaj. Delegimi në mënyrë efektive dhe të kuptuarit se nuk keni nevojë të menaxhoni personalisht çdo aspekt të biznesit tuaj është një nga strategjitë më të mira për të lehtësuar stresin në karrierën tuaj. Duke u dhënë punëtorëve tuaj më shumë detyra, ju jo vetëm që do të lehtësoni ngarkesën tuaj, por gjithashtu do të rrisni moralin e ekipit tuaj. Ata do të vlerësojnë që u besoni mjaftueshëm për t’u dhënë atyre një pjesë të punës suaj thelbësore, duke i inkurajuar ata të punojnë më shumë.
2. Përcaktoni prioritetet tuaja dhe vendosni kufij
Më pas, është koha për të përcaktuar prioritetet tuaja dhe për të vendosur kufij. Si duket për ju një ekuilibër ideal i punës dhe jetës? Për disa njerëz, duket sikur kalojnë më shumë kohë me familjen dhe miqtë; për të tjerët, është koha për t’iu kushtuar hobive. Përveç përcaktimit të balancës punë-jetë, duhet të filloni të praktikoni fjalën ‘jo’. Është shumë e lehtë për pronarët e bizneseve të pranojnë gjithnjë e më shumë punë, por kjo pengon aftësinë tuaj për të balancuar punën dhe jetën personale. Kur vjen një mundësi e re, konsiderojeni përpara se ta pranoni për të parandaluar që pjata juaj të mbushet shumë.
3. Vendosni rutina të dobishme
Pasja e një rutine do të ndihmojë që të keni një ekuilibër punë-jetë. Rutinat janë aktivitete të zakonshme ditore, ato mund të ndryshojnë në baza ditore, por duhet të ndjekin një model. Duke pasur këtë model në vend do t’ju ndihmojë të përfundoni detyrat në mënyrë më efikase. Një strategji që mund të zbatoni është të shkruani një listë të detyrave që dëshironi të përfundoni çdo ditë dhe të kryqëzoni artikujt ndërsa i përfundoni ato, gjë që duhet t’ju japë një nxitje të motivimit.
4. Jepini përparësi kujdesit për veten
Si pronar biznesi, të gjesh kohë për veten është shpesh një prioritet i ulët. Por kujdesi për trupin dhe mendjen tuaj do t’ju lejojë jo vetëm të jetoni një jetë më të ekuilibruar, por gjithashtu të ruani shëndetin dhe t’ju mbajë në formë të mirë për ditët tuaja të punës. Është e rëndësishme të bëni pjesë të jetës tuaj aktivitetin fizik, ushqimin e mirë dhe gjumin e mjaftueshëm. Ju gjithashtu duhet t’i kushtoni një orë çdo javë për të bërë diçka që ju përkëdhel shpirtin, si p.sh. të bëni një pedikyr, masazh ose të bëni pazar.
5. Bëni shkëputje pas orarit zyrtar të punës
Si pronar biznesi, ka të ngjarë që të merrni email dhe telefonata gjatë ditës dhe mbrëmjes. Klientët dhe kolegët mund të punojnë me orë të ndryshme dhe mund t’ju dërgojnë korrespondencë në kohë të papërshtatshme. Në vend që t’i lexoni këto emaile menjëherë, ruajini ato për orët tuaja të punës. Duhet të ketë një kohë çdo ditë kur e vendosni telefonin tuaj në “don’t disturb”, duke eliminuar sinjalizimet dhe duke dërguar telefonata në postën zanore. Edhe pse mund të ndiheni shqetësues të shkëputur, të kesh kohë pas orëve për veten tënde do të thotë që vërtet mund të relaksoheni dhe të rivendosni.
Lexo edhe: Kevin Sekniqi në një takim për të mos u humbur në Startup Grind
6. Zbatoni përgjigjet automatike të postës elektronike
Nëse vazhdoni të ndiheni të shqetësuar duke aktivizuar “Mos shqetëso” ose nëse biznesi juaj merr shpesh emaile, mund të jetë e dobishme të konfiguroni përgjigjet automatike. Mund të vendosni një përgjigje të thjeshtë, duke u bërë të ditur klientëve dhe kolegëve tuaj kur jeni larg kompjuterit dhe kur mund të presin që të ktheheni. Kjo gjithashtu duhet të zvogëlojë sasinë e emaileve që merrni gjatë kohës që jeni larg, pasi ata që e morën emailin do ta dinë se jeni jashtë zyrës.
7. Bëni pushime të rregullta
Pushimet janë të vështira për t’u bërë për shumë sipërmarrës, por marrja e tyre do t’ju lejojë të keni një rivendosje të plotë dhe madje mund t’ju frymëzojë me ide të reja për biznesin tuaj. Dalja në botë dhe eksplorimi i zonave të reja do t’ju hapë mendjen, dhe të qenit larg punës do t’ju ndihmojë të aksesoni procese të ndryshme të mendimit, duke ju dhënë potencialisht një motivim të ri kur të ktheheni në zyrë. Por edhe nëse nuk ktheheni me ide të reja, patjetër do të ktheheni me një mendje të freskët. Vetëm mos harroni të shkëputeni sa më shumë që të jetë e mundur ndërkohë që jeni larguar, duke vendosur një përgjigje automatike dhe duke lejuar ekipin tuaj të marrë më shumë përgjegjësi.
8. Ndiqni një hobi
Hobi si shkrimi, ecja, piktura, qeramika ose aktrimi (ose çdo gjë argëtuese dhe që nuk ka lidhje me biznesin tuaj) do t’ju inkurajojnë të merrni kohë larg punës. Gjetja e diçkaje që ju pëlqen të bëni jashtë biznesit do t’ju ndihmojë të relaksoheni dhe të angazhoni një pjesë të ndryshme të trurit tuaj. Zgjidhni një hobi që ju emocionon dhe ju lejon të ndiheni në këtë moment.
9. Kushtojini kohë familjes dhe miqve
Ka një arsye pse njerëzit theksojnë rëndësinë e komunitetit në një jetë të shëndetshme. Njerëzit janë qenie sociale dhe ne duhet të gjejmë kohë për marrëdhëniet tona personale nëse duam të lulëzojmë. Të kesh një kohë të caktuar për familjen dhe miqtë do t’ju ndihmojë të mbani mend t’u jepni përparësi atyre. Për ta bërë këtë kohë edhe më emocionuese, mund të mendoni për aktivitete argëtuese për të bërë me njerëzit që doni, si të shkoni në plazh, të darkoni së bashku ose të eksploroni një pjesë të re të qytetit.
10. Rishikoni dhe rregulloni rregullisht bilancin tuaj
Ndërsa vendosni balancën tuaj punë-jetë, duhet ta vlerësoni rregullisht dhe t’i përshtatni nevojave tuaja ndërsa ato ndryshojnë. Përgjegjësitë e biznesit do të zhvendosen, si dhe jeta dhe këto momente kërkojnë që ju të përshtateni. Vazhdoni të kontrolloni veten dhe aktivitetet tuaja të përditshme. Nëse e gjeni veten duke shpenzuar shumë kohë duke punuar ose duke menduar për punën, do ta dini se është koha të filloni t’i jepni përparësi kohës tuaj personale.
Të kesh një ekuilibër punë-jetë që të bën të ndihesh produktiv në punë dhe të relaksuar gjatë orarit të punës është ideale. Kjo do t’ju ndihmojë jo vetëm të jeni një pronar më i mirë biznesi, por edhe një mik, partner, anëtar i familjes dhe koleg më i mirë. Të ndihesh më pak i stresuar ju bën më efikas dhe ju ndihmon të arrini më shumë gjatë orarit të punës.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.