“A jeni i zgjuar apo punoni fort?” – Ja si të përgjigjeni kur ju bëjnë këtë pyetje në një intervistë punë - Business Magazine Albania

“A jeni i zgjuar apo punoni fort?” – Ja si të përgjigjeni kur ju bëjnë këtë pyetje në një intervistë punë


Daniel Schwartz, Drejtori i Përgjithshëm i Restorantit Brand Ndërkombëtar, kompania mëmë e Burger King, Tim Hortons & Popeyes është një magji biznesi. Ai hyri në rolin drejtues në moshën 32 vjeçare pasi ngjiti mjaft shpejt shkallët e korporatës në fushën e investimeve dhe kapitalit privat.

Drejtimi i një kompanie miliona dollarëshe në një moshë të tillë është padyshim dëshmi se suksesi i Schwartz është një produkt i zgjuarsisë dhe punës së shumtë. Por ka një cilësi që ai e vlerëson më shumë se të tjerat nëpër intervistat për punë.

Lexoni: 6 gjëra që iu bëjnë të dukeni të vrazhdë në një intervistë për punë

“Një pyetje që unë e bëj vazhdimisht është: “A jeni i zgjuar apo punoni shumë?'” tha ai. “Ju dëshironi punëtorë që punojnë fort. Ju do të habiteni se sa shumë njerëz më thonë,” Unë nuk kam nevojë të punoj fort, unë jam i zgjuar.” Seriozisht, përulësia është e rëndësishme.”

Schwartz thotë se dëshirën për të punësuar punonjës që punojnë fort me përulësi e ka marrë nga prindërit e tij.

Ndoshta ndikimi më i madh që kam nga prindërit e mi ka të bëjë gjithmonë me respektimin e njerëzve të tjerë,” tha ai. “Gjithmonë e kam këtë parim, pa marrë parasysh se me kë po flas. Bota është një vend i vogël, jeta është e shkurtër dhe duhet të jesh i sjellshëm me njerëzit. Unë nuk e ngre asnjëherë zërin në punë dhe nuk kam shpërthime të çastit.”

burimi: BI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0