Jeni një sipërmarrës adoleshent? Ja disa këshilla për ju! - Business Magazine Albania

Jeni një sipërmarrës adoleshent? Ja disa këshilla për ju!

sipërmarrës adoleshent

Bota e biznesit është e mbushur me ulje dhe ngritje. Aftësia juaj për të fituar fonde, për të gjetur partnerë biznesi, për të krijuar një rrjet dhe madje edhe për të mbajtur klientë mund të varen shpesh herë nga persona apo situata jashtë kontrollit tuaj. Për fat të mirë, fillimi i internetit dhe teknologjisë ka sjellë shpikës dhe sipërmarrësit e rinj nga prejardhje të ndryshme duke i hapur rrugën një brezi të ri inovatorësh të ndryshëm të biznesit.

Sidoqoftë, ndërsa këto ndryshime u kanë hapur derën sipërmarrësve të rinj, kjo nuk e ka bërë rrugën të lehtë, veçanërisht për adoleshentët.

Disa nga këshillat që u jepen sipërmarrësve të rinj adoleshentë ua sjellim më poshtë:

Mësoni dhe thithni gjithçka që mundeni

Procesi mbizotërues i mendimit në mesin e sipërmarrësve të rinj është se inovacioni duhet të mbizotërojë mbi gjithçka tjetër. Për më tepër, shumica dërrmuese e sipërmarrësve mjaft të suksesshëm kanë qenë inovatorë të industrisë, ata dolën me ide që revolucionarizuan plotësisht proceset dhe produktet e vjetruara. Sidoqoftë, inovacioni nuk do të thotë të injorosh zërat e brezave të kaluar. Përkundrazi, të mësuarit nga të vjetrit është një nga mënyrat e vetme që ne mund të gjejmë metoda të reja për të parë problemet ekzistuese.

Nuk ka të bëjë as me moshën. Për të ndërtuar një biznes të suksesshëm, duhet të jeni të gatshëm të thithni njohuri kudo që mund ta gjeni. Bëhuni një nxënës gjatë gjithë jetës. Nëse kaloni orë të tëra në YouTube, dëgjoni sipërmarrës të tjerë të rinj, merrni kurse, lexoni ose bëni hulumtimet tuaja personale, gjithmonë duhet të gjeni mënyra për të mësuar më shumë. Duke vepruar kështu, ju mund t’u qaseni problemeve nga një pikë e favorshme që është njëkohësisht e re dhe novatore, ndërsa është ende e bazuar në njohuritë kolektive të inovatorëve aktualë dhe atyre të kaluar.

Lexoni: Si të projektosh besim si një sipërmarrës?

Mos e përdorni moshën tuaj si penngesë

Eshtë joshëse të përdorni pengesat e lidhura me moshën si një justifikim kur gjërat bëhen të vështira. Ndërsa kjo mund t’i bëjë dështimet më pak të dhimbshme, në fakt do t’i bëjë pengesat shumë më të vështira për t’ikapërcyer. Fillimi i një biznesi në çdo moshë është i vështirë, veçanërisht kur nuk keni mbaruar as shkollën e mesme. Si rezultat, ju me siguri do të inkurajoheni të prisni ose të rrezikoni të përballeni me pengesa të pakapërcyeshme gjatë rrugës.

Në mënyrë të pashmangshme do të përballeni me një betejë të vështirë, veçanërisht me njerëz që mendojnë se jeni shumë i ri ose i papërvojë për të drejtuar një biznes. Ndërsa duhet të dëgjoni me siguri skeptikët, nuk duhet të lejoni që ky mentalitet të ndikojë në dëshirën tuaj për të pasur sukses dhe nuk duhet të përgjigjeni emocionalisht me këtë. Në fund të ditës, nuk mund të jeni të suksesshëm pa pasur besim në veten tuaj. Nëse filloni të besoni se jeni shumë i ri për të qenë i suksesshëm, ky besim do të bëhet i vërtetë. Prandaj, kurrë mos e përdorni moshën tuaj si justifikim ose lejoni të tjerët të dyshojnë në potencialin tuaj bazuar në moshën tuaj. Përdorni moshën tuaj si një avantazh: Ju keni më shumë energji sesa do të keni ndonjëherë, më shumë përpjekje për të ndërtuar, më shumë përpjekje për të mësuar dhe ka shumë të ngjarë të keni më pak përgjegjësi që do të keni ndonjëherë.

Qëndroni në përditësim të tendencave të fundit

Nga pikëpamja kulturore, ndryshimet midis çdo brezi po bëhen gjithnjë e më të dallueshme. Vetëm disa vjet më parë, mijëvjeçarët u panë si brezi që mishëronte trendet më të fundit. Pastaj, pishtari iu kalua Gen Z. Tani, krerët që flasin dhe ekspertët janë duke kërkuar Gen Alpha si moderatorët e fundit – derisa gjenerata tjetër të vijë për t’i zëvendësuar ata.

Këto ndërrime të vazhdueshme kulturore mund ta bëjnë të vështirë të ndjeheni në krye të tendencave të fundit, madje edhe si adoleshent. Me teknologjinë dhe mediat sociale që përshpejtojnë ndryshimet më shpejt sesa disa njerëz mund t’i përpunojnë, mund të shihet si një barrë vetëm për të qëndruar në krye të të gjitha gjërave të reja. Sidoqoftë, si një sipërmarrës i ri, është jetike të jeni vigjilentë në pulsin e teknologjisë së re, tendencave kulturore dhe sipërmarrjes së biznesit.

Sipërmarrësit adoleshentë do ta kenë të vështirë të merren seriozisht dhe t’u hapin dyert. Në shumë raste, do të duhet të punoni dy herë më shumë sesa sipërmarrësit më të vjetër për të gjetur një themel. Do t’ju duhen orë të gjata pa gjumë dhe të bëni shumë sakrifica për t’u rritur dhe lulëzuar. Për fat të mirë, nuk janë të gjitha lajme të këqija. Ndërsa rruga e çdo sipërmarrësi është e ndryshme, shumica e duan atë që bëjnë. Pra, nëse e dini që kjo është rruga për ju këto këshilla mund t’ju ofrojnë një dritare që do t’ju ndihmojë të ndërtoni biznese të kënaqshme, revolucionare për brezat e ardhshëm.

Lexoni: Çfarë mësuan sipërmarrësit e mëdhenj nga nënat e tyre?

/Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0