Jeni kuriozë të dini sfidat aktuale të punojësve? Na i thotë Adam Grant - Business Magazine Albania

Jeni kuriozë të dini sfidat aktuale të punojësve? Na i thotë Adam Grant

Jeni kuriozë të dini sfidat aktuale të punojësve? Na i thotë Adam Grant

Kultura e vendit të punës po ndryshon dhe psikologu organizativ i Wharton Adam Grant dëshiron që punonjësit të ecin para.

Në vitin 2022, Grant bashkëpunoi me BetterUp për të themeluar Qendrën për Qëllim dhe Performancë, një kolektiv i drejtuesve organizativë dhe psikologëve që synon të promovojë dhe zbatojë kërkime të reja rreth potencialit njerëzor.

Grant mendon se do të ketë ndryshime të rëndësishme kulturore. Ai përzgjodhi tre fusha të punës që ai mendon se studiuesit dhe udhëheqja e kompanisë duhet të fokusohen në të kuptuarit, nëse duan të vazhdojnë me kohën. “Duke pasur parasysh që shumica prej nesh shpenzojnë shumicën e orëve të zgjimit në punë, ne kemi përgjegjësinë të përpiqemi t’i bëjmë ato përvoja më të mira,”  thotë Grant.

Grant shpjegon tre fushat kryesore ku ai është fokusuar – motivimi i punonjësve, mirëqenia në vendin e punës dhe AI – dhe ato që ai dyshon se do të ndryshojnë.

Kalimi nga trishtimi në lulëzim
Punëtorët po luftojnë me motivimin dhe kjo po çon në një ndjenjë të përgjithshme stanjacioni dhe zbrazëtie, thotë Grant. Ai i referohet kësaj ndjenje si trishtim ose lëngim.

“Është ndjenja që nuk jeni në kulmin e kapacitetit, se ju mungon motivimi dhe kuptimi, por nuk jeni në depresion sepse keni ende shpresë dhe nuk jeni djegur sepse keni ende pak energji, por jeni thjesht një lloj duke e dërguar me postë”, thotë Grant. “Është një heqje dorë, nëse ky term është ende në modë.”

Grant thotë se kjo është për shkak të asaj që ekspertët e quajnë “permakrizë”, një ndjenjë e pasigurisë së jashtëzakonshme që vjen nga ekspozimi ndaj një rryme të vazhdueshme krizash të paprecedentë globale. Gjatë këtyre kohërave, është e rëndësishme të kuptoni se si mund të krijoni një ndjenjë qëllimi dhe të vazhdoni të arrini qëllimet tuaja.

Trishtimi është një pengesë për punën dhe performancën më të mirë të kompanisë, thotë Grant, kjo është arsyeja pse lidershipi i kompanisë duhet të kuptojë se si të largojë popullsinë e tyre dhe t’i bëjë ata të ndihen sikur po lulëzojnë në punë.

Lexo edhe: Libri i ri i Christofle ofron të gjithë frymëzimin argëtues që do t’ju nevojitet këtë sezon festash

Në një panel në Forumin Ekonomik Botëror të këtij viti, Grant sugjeroi se një mënyrë e mirë për të luftuar braktisjen e qetë është duke bërë “intervista hyrëse” ose “intervista qëndrimi”, ku punëdhënësit mund të kontaktojnë me punonjësit e tyre aktualë për të parë se cilat janë pritshmëritë e tyre dhe për çfarë ata shqetësohen. Sigurimi që njerëzit të ndjehen të dëgjuar dhe adresimi i shqetësimeve dhe pritshmërive në mënyrë proaktive është thelbësore, vuri në dukje ai.

Largimi nga kultura toksike e punës
Burnout-i në vendin e punës është në nivelin më të lartë të të gjitha kohërave, sipas një sondazhi të fundit nga Future Forum dhe Grant thotë se “punët e dizajnuara keq dhe kulturat toksike të punës” janë një burim i madh burnout-i për punonjësit.

Për ta bërë këtë, udhëheqja e kompanisë duhet të vlerësojë mirëqenien e punonjësve, thotë Grant. Një nga këshillat më të mira që ai dëgjoi në lidhje me vendosjen e një politike efektive të kompanisë ishte nga një menaxher i cili tha “është në rregull të telefonosh të sëmurë dhe është në rregull të telefonosh me trishtim”, thotë Grant.

“Ajo që mendova se ishte e fuqishme për këtë nuk ishte ideja se ‘Ne do t’ju japim 10 ditë të trishtuara në vit dhe nëse në dhjetor nuk i keni përdorur të gjitha, ne do t’i heqim;’ ishte se ashtu si ditët e sëmundjes, ne do të normalizojmë shëndetin mendor si pjesë e shëndetit”, thotë Grant. “Nëse njerëzit pësojnë burnout, ne duam që ata të jenë në gjendje të bëjnë atë që duhet të bëjnë për t’u kujdesur për veten.”

Përveç bërjes së deklaratave, menaxherët duhet gjithashtu të modelojnë këtë sjellje, këshillon Grant. Një menaxher që merr një ditë rimbushjeje dërgon një mesazh shumë më të fortë për punonjësit se çdo deklaratë.

Mësoni se si të përdorni AI
Grant e quajti nevojën për të vazhduar me shpërthimin e inteligjencës artificiale gjeneruese si “më e dukshme” dhe më “duke ndodhur menjëherë” nga të treja. Gjetja më e habitshme e hulumtimit të fundit gjenerues të AI është se mund të përdoret për të rritur ndjeshëm produktivitetin e punonjësve, nëse përdoret në bashkëpunim me punëtorët në vend që të zërë vendin e tyre.

“Unë kam parë ndoshta rreth një duzinë studime të ndryshme që tregojnë se nëse jeni një programues softuerësh, një shitës ose një shkrimtar dhe jeni në fund të shpërndarjes së performancës, përdorimi i një mjeti AI mund t’ju ndihmojë të arrini dhe mendoj se ne mezi e kemi gërvishtur sipërfaqen e saj,” thotë Grant.

A mund t’i lejojnë [menaxherët] [punonjësit] të punojnë ndoshta 10% më pak nëse janë 20-30% më produktivë me AI?”

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0