Jeff Bezos dhe Elon Musk janë burrat më të pasur në botë dhe po konkurrojnë mbi një kontratë prej 3 miliardë dollarësh të NASA-s. - Business Magazine Albania

Jeff Bezos dhe Elon Musk janë burrat më të pasur në botë dhe po konkurrojnë mbi një kontratë prej 3 miliardë dollarësh të NASA-s.

Jeff Bezos dhe Elon Musk së bashku arrijnë një vlerë prej 373 miliardë dollarësh. Vetëm ata të dy vlejnë afërsisht sa i gjithë prodhimi i brendshëm bruto (PBB) i Danimarkës.

Mund të mendoni se dy burra me këtë lloj vlere neto nuk do të kishin shumë arsye për t’u zënë. 

Megjithatë, grindja midis Elon Musk dhe Jeff Bezos nuk është e re, të paktën jo kur bëhet fjalë për hapësirën. Të dy kanë luftuar më parë në shumë raste si në sallën e gjyqit, ashtu edhe në gjykatën e opinionit publik mbi platformat e nisjes, patentat dhe madje njoftimet për shtyp.

Këtë herë, SpaceX i Musk fitoi një kontratë nga NASA për të ndërtuar një anije që do të kthejë astronautët amerikanë në Hënë. Blue Origin, e cila është në pronësi të Bezos, po sfidon kontratën prej 2.9 miliardë dollarësh me arsyetimin se NASA gjykoi gabimisht disa elementë të rëndësishëm në propozimet nga të dy kompanitë dhe sepse nuk iu dha një mundësi për të rishikuar propozimin e saj, ndryshe nga SpaceX.

Lexo: Rover Perseverance i NASA-s ka prodhuar oksigjen të pastër në Mars

Musk, postoi në Twitter një koment tallës për Bezos dhe Blue Origin.

Sigurisht, kontrata vlen pothuajse 3 miliardë dollarë, por nuk ka të bëjë me paratë. Kjo shifër është thjesht një gabim rrumbullakimi në pasqyrën e të ardhurave të secilit, pa marrë parasysh faktin se asnjëri prej tyre nuk ka nevojë për para. Bezos, ka thënë se planifikon të shpenzojë rreth një miliard dollarë në vit nga paratë e tij për të financuar Blue Origin. Musk ka reklamuar rregullisht suksesin e fluturimeve të tij me raketa edhe kur ato përfundojnë me një shpërthim.

Në fakt, grindja midis dy burrave është diçka shumë më e thjeshtë, krenari.

Ndërkohë që kjo kontratë, relativisht e vogël e NASA-s ka të bëjë me dërgimin e amerikanëve përsëri në Hënë, të dy kompanitë po përpiqen të dërgojnë njerëzit përfundimisht në Mars. Kjo nuk do të thotë që dërgimi i njerëzve në Hënë nuk është një çështje e rëndësishme, por dërgimi i tyre në Mars është edhe më tepër.

Bezos, në një intervistë në 2018, e shprehu në këtë mënyrë:

-”Kjo është jashtëzakonisht e rëndësishme për mua dhe në afatgjatë, e kam fjalën për një afat kohor prej disa qindra vjetësh, besoj dhe gjithnjë e më shumë po bindem që Blue Origin, kompania hapësinore, është puna më e rëndësishme që po bëj”.

Duhet diçka e madhe dhe e fortë për ta bërë dërgimin e njerëzve në Mars qëllimin e kompanisë suaj. Si Musk ashtu edhe Bezos e kanë këtë , pasi kanë udhëhequr dy prej kompanive më me ndikim të teknologjisë të këtij shekulli.

Por, ekziston një gjë që kjo kontratë u jep atyre, e cila është shumë më e rëndësishme se disa miliardë dollarë, legjitimiteti. Për të dy burrat, aventurat e tyre në hapësirë ​​kanë kaluar nga projekte interesante të pasionit, në një qëllim jetësor.

Në një intervistë të kësaj jave, Musk dha këtë shpjegim:

-”Ti e di që është e rrezikshme, është e pakëndshme, është një udhëtim i gjatë, mund të mos kthehesh i gjallë. Por, është një aventurë e lavdishme dhe do të jetë një përvojë e mahnitshme.”

Nuk është e vështirë të kuptosh përse kjo kontratë e vogël është në të vërtetë diçka e madhe për të dy kompanitë. Bëhet fjalë për ndjekjen e diçkaje shumë më të madhe se ata vetë.

Lexo: Elon Musk jep 100 milionë dollarë për kë investon në teknologjinë e kapjes së CO2

“Sistemi diellor mund të mbështesë lehtësisht një trilion njerëz”,- tha Bezos. “Dhe nëse do të kishim një trilion njerëz, do të kishim një mijë Einstein dhe një mijë Mozart dhe burime të pakufizuara për të gjitha qëllimet praktike, burime dhe energji diellore. Kjo është bota në të cilën unë dua që stërnipërit e mbesave të mia të jetojnë.”

Kjo është diçka për të cilën ia vlen të luftosh.

INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0