James Dyson krijoi 5,127 versione të një produkti që dështoi përpara se të kishte sukses. Këmbëngulja e tij zbulon një sekret të sipërmarrjes  - Business Magazine Albania

James Dyson krijoi 5,127 versione të një produkti që dështoi përpara se të kishte sukses. Këmbëngulja e tij zbulon një sekret të sipërmarrjes 

Ndonjëherë kthesat e gabuara janë ato që ju çojnë drejt suksesit. 

“Dështimi është interesant, është pjesë e përparimit. Nuk mëson kurrë nga suksesi, por mëson nga dështimi.” – James Dyson, shpikës britanik 

Imagjinoni të kaloni pesë vjet të jetës tuaj duke krijuar 5127 versione të një produkti që dështoi. Kjo është pikërisht ajo që bëri shpikësi i teknologjisë së vakumit ciklonik, James Dyson. Derisa më në fund, një ditë magjike, arriti të krijojë fshesën e parë pa qese në botë. 

Në njëfarë mënyre, sipërmarrja mund të duket si një lloj çmendurie – jo ndryshe nga obsesioni që kapërcen artistët. Por në rastin e Dyson-it, durimi dhe këmbëngulja e tij përfundimisht çuan në një fitim: një kompani shumë miliardë dollarëshe e njohur për kreativitetin dhe planet e saj të menduara përpara. 

Lexoni: Vjen numri 28 i revistës, me zhvillimet më pikante në sipërmarrje, efektet e luftës, tregu i punës dhe emigracioni

Sot, fshesa me korrent Dyson shitet në më shumë se 65 vende në mbarë botën. Në një intervistë me Entrepreneur, shpikësi shpjegoi se si ishte në gjendje të pranonte një seri të gjatë dështimesh pa e lënë zhgënjimin ta pushtonte. “Ne duhet të përqafojmë dështimin dhe pothuajse të marrim një goditje prej tij,” vuri në dukje ai. “Jeta është një mal me probleme të zgjidhshme dhe mua më pëlqen kjo.” 

Të mësosh do të thotë të jesh në rregull edhe kur nuk i ke të gjitha përgjigjet 

Ne jetojmë në një shoqëri me ritme të shpejta, ku aksesojmë informacionin me një klikim, që do të thotë se thithim të dhëna me një shpejtësi të paparë. Ju mund të bëni një pyetje në çast dhe me të marrë telefonin do të nxirrni të gjitha faktet e rastësishme. 

Por a është kjo në të vërtetë një mësim?

Sigurisht, ne mund të hyjmë në Wikipedia dhe të ndihemi sikur jemi bërë ekspertë në një temë. Por e vërteta, mësimi legjitim nuk vjen me lehtësi. Nuk po themi që të hiqni dorë nga kërkimi i gjërave në internet. Ajo që duam është të shpëtojmë nga ky nocion i rremë se të mësuarit është i ndarë nga diskomforti. 

Dështimi është i dhimbshëm, të bën të pasigurtë dhe të dyshosh për gjithçka. Unë vetë di pak për këtë, sepse kam shpenzuar 16 vjet duke rritur një biznes që është ndeshur me shumë pengesa gjatë rrugës. 

Por këtu është sekreti i sipërmarrjes, pakkush do të thotë: Duhet të biesh në dashuri me dështimin. Ju duhet të bini në dashuri me urinë tuaj për të mësuar, për zbulim, për të qenë një shpikës. 

Unë jam një person që më pëlqen të bëj ecje të gjata vetëm në natyrë. Kam humbur në binarët e gabuar më shumë herë sesa mund të numëroj. Por procesi i gjetjes së rrugës së duhur – të mësuarit se ka shumë rrugë që mund të na çojnë në rezultatin e duhur, është një mësim që më mbetet si në karrierë ashtu edhe në jetën time personale. 

Unë do të doja të ndaj disa këshilla praktike që kam mësuar nga ekspertët dhe përvojën time për t’ju ndihmuar të bëheni një nxënës gjatë gjithë jetës, pa frikë se mos bëni një kthesë të gabuar. 

  1. Kultivoni pasionin e eksploruesit

Kontribuesi i Harvard Business Review, John Hagell III, donte të arrinte në thelbin e asaj që motivon nxënësit gjatë gjithë jetës. Ajo që ai zbuloi në kërkimin e tij është se në vend që frika të ishte një nxitje për të mësuar, ishin ata individë që shfaqën një “pasion të eksploruesit” që ishin në gjendje të mësonin dhe të rriteshin. 

“Eksploruesit kanë një angazhim afatgjatë për të arritur ndikimin në një fushë specifike që i emocionon ata,” shkruan ai. “Gjithçka nga puna në fabrikë apo shërbimet financiare deri te kopshtari apo sërfi me valë të mëdha.” 

Hagel beson se ne të gjithë kemi potencial për këtë formë pasioni. “Shkoni në një kënd lojrash dhe shikoni fëmijët 5-6 vjeç. Ata kanë të gjithë elementët e kërkuar: kuriozitet, imagjinatë, kreativitet dhe gatishmëri për të marrë rreziqe dhe për t’u lidhur me të tjerët. 

Bërja e kësaj në praktikë, megjithatë, mund të duket e ndërlikuar. Frika për të bërë një gabim është kaq e rrënjosur tek ne. Por është e mundur t’i bëjmë këto rregullime në jetën tonë të përditshme duke bërë një zgjedhje të vetëdijshme për të eksperimentuar, testuar mundësi të reja dhe përshtatur gjatë rrugës. 

Mënyra e eksploruesit është të jetë rehat me të panjohurën, sepse kurioziteti i tyre e tejkalon frikën. 

  1. Dilni nga zona juaj e rehatisë

Unë e kam ofruar Dyson si një shembull të dikujt që kërkon vite për të përsosur produktin e tij, por duhet të ofroj edhe veten time si shembull. Një nga produktet tona më të fundit, Jotform Tables, i cili lejon ekipet të mbledhin, organizojnë dhe menaxhojnë të dhënat në një hapësirë pune të gjitha-në-një – na u desh tre vjet për ta zhvilluar. 

Kështu që unë e di mirë se çfarë do të thotë të ndjekësh pa pushim një vizion. 

Por shumë nga ky proces filloi dhe evoluoi duke rivendosur status quo-në tonë dhe duke pyetur veten: Çfarë tjetër është e mundur? Si mund ta bëjmë edhe më të lehtë jetën e klientëve tanë? 

Bashkautorët e HBR-së, Helen Tupper dhe Sarah Ellis mbrojnë që mësimi të bëhet pjesë e rutinës sonë të përditshme, dhe pjesë e kësaj përfshin shtrimin e pyetjeve nxitëse për të eksploruar mënyra të ndryshme për të bërë gjëra. Këtu janë disa shembuj që studiuesit rekomandojnë të pyesim si ne ashtu edhe ekipet tona: 

  • Imagjinoni vitin 2030. Cilat janë tre ndryshime të rëndësishme që kanë ndodhur në industrinë tuaj? 
  • Cila nga pikat tuaja të forta do të ishte më e dobishme nëse organizata juaj do të dyfishohej në madhësi? 
  • Nëse do ta rindërtonit këtë biznes nesër, çfarë do të bënit ndryshe? 
  1. Përqafoni pikat e dhimbjes gjatë rimësimit

Nuk është vetëm dështimi që sjell siklet. Ndonjëherë ajo është duke u përfshirë në baticat në ndryshim mbi të cilat nuk kemi kontroll. Nëse kemi mësuar ndonjë gjë nga kjo pandemi, është se na është dashur të rimësojmë se si t’i bëjmë gjërat në pothuajse çdo fushë të jetës sonë – prindërimi, komunikimi përmes Zoom, administrimi i lodhjes së pafund të një krize të vazhdueshme. 

Lexoni: Edona Bilali, ministrja në krah të sipërmarrjes

Por këto dhimbje në rritje nuk janë të gjitha të këqija, sipas bashkautorëve të HBR, Tupper dhe Ellis. “Ri-mësimi do të thotë të pranosh se mënyra se si ne i zbatojmë pikat tona të forta po ndryshon gjithmonë dhe se potenciali ynë është gjithmonë një punë në progres. Ne duhet të rivlerësojmë rregullisht aftësitë tona dhe se si ato duhet të përshtaten për kontekstin tonë aktual.” 

Pra, si të mbetemi të shkathët përballë ndryshimit? Disa gjëra që kanë funksionuar për mua: numërimi i çdo suksesi të vogël në fund të çdo dite (madje edhe duke e shkruar si kujtesë), ruajtja e fokusit tim në atë që funksionon mirë dhe duke qenë vazhdimisht i hapur ndaj reagimeve. 

Për mua, shpenzimi i viteve për prototipe nuk është vetëm për këmbënguljen; është çështje besimi. Dhe është ky besim që na jep kurajon dhe shpresën për të këmbëngulur kundër të gjitha vështirësive. 

/entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0