Jaguar po ndryshon logon e saj ikonike! - Business Magazine Albania

Jaguar po ndryshon logon e saj ikonike!

Jaguar ka zbuluar një logo të re që thekson shqiptimin e saj elegant britanik, ndërsa kalon në një “epokë të re”, që thekson linjën e saj të ardhshme të automjeteve tërësisht elektrike.

Prodhuesi 102-vjeçar i makinave luksoze po zëvendëson logon e tij të mëparshme, e shkëlqyeshme me të gjitha shkronjat e mëdha, me një të re që supozohet të jetë një “festim i fuqishëm i modernizmit”, ka njoftuar kompania të martën.

Është gjithashtu pak më pak nga “Jag-wahr” amerikan dhe pak më shumë nga “Jag-you-are” tradicionale, siç thuhet nga burimet.

Shkronjat e Jaguar me ngjyrë ari, të dizajnuara me një “font” të personalizuar, janë të ndara dhe me shkronja të vogla, me përjashtim të “G” dhe “U”, të cilat kompania thotë se demonstron të papriturën, duke përzier pa probleme karakteret e mëdha dhe të vogla në harmoni vizuale.

Jaguar

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0