Ja trenat më të shpejtë në botë - Business Magazine Albania

Ja trenat më të shpejtë në botë


Në krye është sigurisht Japonia, me trenin e saj të ashtuquajtur “Plumb”. Japonia njihet për reputacionin e saj për pajisje teknologjike dhe zbulime shkencore në këtë fushë, ndërsa kryeson sërish listën për trenin më të shpejtë në botë.“Plumb” quhet treni, i cili ka një rekord shpejtësie prej 603 km/h dhe me një efektivitet prej 320 në orës mbulon rrjetin hekurudhor të shpejtësisë së lartë me 13.2% të totalit të linjave kombëtare hekurudhore.

Japonia ndiqet në këtë klasifikim nga Koreja e Jugut dhe Kina, bën të ditur Rail Way Technology.
Treshja e parë, e gjitha aziatike siç mund të vihet re, kanë diferencat e veta. Nëse rekordi i shpejtësisë është përkatësisht 421 dhe 501 km/h, mbulimi i popullsisë është shumë i ndryshëm: në Seul dhe rrethina mund të përfitojnë prej tij gati 45% e udhëtarëve, ndërkohë që në Republikën Popullore Kineze, vetëm 10%.

Vendin e parë në Europë e zë Franca (e renditur në vendin e katërt në botë) me një shpejtësi efektive prej 320 km/h dhe një mbulim prej gati 13% të popullsisë. E ndjekur nga Spanja (rreth 20% si rrjet ashtu edhe udhëtarë) dhe Tajvani, ku rekordi i shpejtësisë dhe efektiviteti përkojnë në 300 km/h. E mbyllin top 10-shen Austria dhe Turqia.

Në përgjithësi, në Europë ku barriera e 300 km/h u tejkalua në vitet ’50 nga “Sncf Class Ç 7100” – janë në ndërtim 2,867 km linjë e re për trenat e shpejtësisë së lartë kundrejt 13,868 km në makrorajonin aziatik dhe 483 km në Amerikë. Por, në kontinentin e vjetër janë duke u planifikuar 11 mijë kilometra të tjera.

Në aspektin e trenave më të shpejtë, spikat, Japonia me SCMaglev e tij, treni ultramodern me ngritje magnetike nga toka arriti në 603 km/h. E ndjek “TGV” franceze me një shpejtësi maksimale 575 km/h dhe “Shanghai Maglev Train” kinez me 501 km/h. Më pas vjen KTX koreanojugore me 421 km/h dhe spanjolli Ave me 404 km/h.

Për sa u përket hekurudhave të shpejtësisë së lartë, më e gjata në Europë është linja Barcelonë-Paris, e menaxhuar nga Renfe dhe SNCF (1075 km), Barcelonë-Madrid (659 km) dhe Marsej-Paris (774 km).

/syri.net

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0