Ja si mund të dallojmë origjinën e produktve që konsumojmë - Business Magazine Albania

Ja si mund të dallojmë origjinën e produktve që konsumojmë


Tek të gjithë produktet ndodhet një seri shiritash të zinj në hapësira të bardha të stampuara në etiketat e tyre, për të identifikuar secilin në një mënyrë unike.

Edhe në Shqipëri, ai ka zëvendësuar madje edhe etiketat e zakonshme të çmimeve. Një kod, që gjithsecili do të donte ta deshifronte. 530 – Mbajeni mend këtë numër. Do të thotë “Made in Albania”.

Barkodet mund të lexohen nga skanerë optikë e së fundmi, edhe nga aplikacione telefonike. Barkodi funksionon në bazë të një standardi që quhet GS1, i cili përdoret nga të gjitha industritë, shërbimet ushqimore, shitja me pakicë, farmaceutika dhe shëndetësia.

Ja cila është lista e prefikseve kryesore: 530 Shqipëri, 390 Kosova, 100 – 139 SHBA, 300 – 379 Franca dhe Monako, 800 – 839 Itali, San Marino, Vatikan, 380 Bullgari, 383 Slloveni, 385 Kroaci, 387 Bosnjë dhe Hercegovina, 389 Mali i Zi, 400 – 440 Gjermani, 520 – 521 Greqi, 531 Maqedoni, 860 Serbi, 868 – 869 Turqi, 690 – 699 Kina, 594 Rumani.

burimi: indeksionline

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0