Ja si kjo 24 vjeçare bën 8400$ në muaj duke punuar vetëm dy orë në ditë - Business Magazine Albania

Ja si kjo 24 vjeçare bën 8400$ në muaj duke punuar vetëm dy orë në ditë

Shannon Smith, kontributore CNBC

Kur goditi pandemia, humba punën si kameriere, po ashtu edhe atë si trajnere personale. Vendosa ta marr këtë humbje si një shenjë për të ndërtuar biznesin e fitnesit që kisha ëndërruar gjithmonë.

Shita programe fitnesi 90-ditore, të cilat përfshinin plane të personalizuara të stërvitjes dhe vakteve, së bashku me seancat javore të stërvitjes përmes Zoom. Bëja rreth 1,000 deri në 2,000 dollarë.

Por, përfundova duke punuar 10 orë në ditë dhe kalova në “burn out”. Kështu që pas një viti përpjekjeje, vendosa të ndahem me biznesin tim të fitnesit dhe të gjej një mënyrë tjetër për të fituar para.

Për muaj të tërë, kisha parë marketerë bashkëpunëtorë, njerëz që paguhen me komision nga një shitës me pakicë në internet për trafikun ose shitjet e faqeve në internet, në TikTok.

Në fillim isha skeptike, por nuk kisha asgjë për të humbur. Nisa një kurs në internet që më bindi se marketingu i filialeve mund të ishte një model biznesi i vlefshëm.

Në Korrik 2021, përdora llogaritë e mia në TikTok dhe Instagram për të tregtuar produktet e filialeve. Fillova të postoja shumë herë në ditë, duke dhënë këshilla se si të fitoni të ardhura pasive dhe të rrisni praninë tuaj në internet. Gjatë gjithë kohës, promovoja mjete dhe programe të biznesit dhe të krijimit të pasurisë.

Deri në tetor, kisha grumbulluar 43,000 ndjekës në TikTok, platformën time më të madhe.

Që atëherë, kam bërë mesatarisht 8,600 dollarë në muaj në të ardhura pasive (komision nga postimet e mia të filialeve).

Nëse do të më thonit një vit më parë se mund të bëj atë që dua, pra të krijoj përmbajtje të dobishme direkt nga telefoni im dhe të punoj vetëm dy orë në ditë, do të kisha qeshur.

Nuk ka nevojë të keni prezencë në TikTok për të ndërtuar një biznes marketingu si filial. Mund të jetë përmes një faqeje interneti ose ndonjë platforme tjetër të mediave sociale.

Suksesi nuk do të vijë brenda natës; kërkon shumë kohë dhe përpjekje në fillim. Këtu janë pesë këshillat e mia kryesore:

  1. Kërkoni udhëzimin e ekspertëve

Kërkoni njerëz që kanë bërë atë që po përpiqeni të bëni dhe studioni strategjitë e tyre. Kontaktoni dhe pyesni nëse ata janë të gatshëm t’ju ndihmojnë në ndërtimin e llojit të biznesit tuaj. Kjo do t’ju kursejë shumë kohë, energji dhe para.

Ekzistojnë gjithashtu kurse, programe mentorimi one-on-one dhe komunitete në internet që mund t’ju mësojnë se si të filloni një biznes marketingu. Kam përdorur sfidën 15-ditore të Ndërtuesit të Biznesit për të zgjeruar njohuritë dhe aftësitë e mia.

  1. Mos filloni me shumë produkte.

Për të përqendruar përpjekjet tuaja, filloni me një vend dhe gjeni një produkt fitues për të promovuar. Pasi të keni zotëruar marketingun e atij produkti, mund të filloni të eksploroni produkte të tjera.

Unë rekomandoj të krijoni një listë të hobeve dhe interesave tuaja, më pas të bëni disa kërkime mbi programet më të mira të filialeve në secilën kategori përpara se të ngushtoni hapësirën tuaj në vetëm një produkt.

Nëse po planifikoni të shtoni një biznes marketingu bashkëpunëtor në një llogari ose uebfaqe të krijuar tashmë, zona juaj duhet të përputhet me përmbajtjen që kërkon audienca juaj. Nëse keni një llogari në Instagram plot me fotografi me qenin tuaj, për shembull, kërkoni për produkte në hapësirën e kafshëve shtëpiake.

Nga ajo që kam parë, shëndeti dhe pasuritë e paluajtshme janë dy nga vendet më të paguara, sepse produktet në këto zona janë shpesh me kërkesa të larta.

Lexoni edhe: 8 mënyra se si strategjia juaj e lançimit të startup-it duhet të jetë e ngjashme me atë të ushtrisë

  1. Gjeni produkte fituese dhe “high-ticket” për të promovuar

Ju do të shpenzoni të njëjtën sasi kohe dhe energjie për të promovuar një produkt që paguan 2 dollarë komision ashtu si dhe në promovimin e një produkti që paguan 2,000 dollarë komision. Pra, çelësi është gjetja e programeve dhe produkteve me vlerë të lartë monetare.

  1. Krijoni besim me audiencën tuaj

Pavarësisht se në cilën platformë jeni duke bërë marketing, sigurohuni që përmbajtja juaj të jetë autentike. Njerëzit duan të blejnë produkte me cilësi të lartë nga dikush, të cilit i besojnë.

Përmbajtja ime është gjithmonë e rëndësishme dhe e lidhur me audiencën time. Unë krijoj besim tek ta duke bërë gjëra të tilla si vendosja e emailit tim në bio-n time të mediave sociale dhe përgjigjia ndaj mesazheve të drejtpërdrejta nga ndjekësit e mi.

Kjo u bën të ditur se mund të më kontaktojnë gjithmonë dhe të bëjnë çdo pyetje që kanë në lidhje me produktet që promovoj.

  1. Rrisni aftësitë tuaja të marketingut

Marketingu i filialeve nuk është një skemë “e të pasuruarit shpejt”. Ajo kërkon që të mësoni aftësi si copywriting, gjenerimi i interesit të konsumatorëve dhe komunikimi.

Këto janë aftësitë që dallojnë një marketer të mirë nga një i shkëlqyer dhe ka shumë kurse në internet për t’ju ndihmuar t’i zotëroni ato, të tilla si “Legendary Marketer” i Dave Sharpe dhe kurse specifike në Skillshare.

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0