Ja si bëhej promovimi i produkteve 'Made in Albania', në panairet ndërkombëtare të viteve '20-'30 - Business Magazine Albania

Ja si bëhej promovimi i produkteve ‘Made in Albania’, në panairet ndërkombëtare të viteve ’20-’30


Shqipëria ka një historik të pasur të pjesëmarrjes në panairet ndërkombëtare. Që në vitet ’20 vendi ynë merrte pjesë në panairet ndërkombëtare që mbaheshin në Itali e Greqi. Si në panairin e Barit (Fiera del Levante), ashtu edhe në Panairin e Selanikut Shqipëria ka pasur një prezencë të konsiderueshme me pavione, duke u përfaqësuar atje me produktet bujqësore e blegtorale si dhe me ato të artizanatit.

Deri në vitin 1930 Shqipëria do të merrte pjesë në Panairin e Selanikut, ku më pas do të ndërpriste për tre vite pjesëmarrjen për t’u rikthyer në vitin 1933 e për të vijuar më pas pjesëmarrjen thuajse të përvitshme.

Organizatorët shqiptarë të panairit do të bënin shpesh ftesa për pjesëmarrje gazetarësh për të mbuluar eventin e nuk do të mungonin as reportazhet nga pjesëmarrjet në këto panaire. Një nga reportazhet më interesantë është ai i Ikbale Çikës së gazetës “Minerva” të publikuar në numrin e tetorit të vitit 1935.

Panairi i Barit

Në panairin e Barit (Fiera del Levante) Shqipëria ka marrë pjesë rregullisht e madje ka qenë ndër vendet e para pjesëmarrëse e më prezentet numerikisht, sa i përket pavioneve.

Fiera del Levante” nisi të organizohet në vitin 1929 si iniciativë e komunës e Dhomës së Tregtisë në Bari dhe do të zhvillohej çdo vit në muajin shtator, me përjashtim të viteve të Luftës së Dytë Botërore që u ndërpre (1940-1946). Për herë të parë, pjesëmarrja ndërkombëtare në këtë panair u bë në vitin 1930.

Në pjesëmarrjen e vitit 1930, Shqipëria do të paraqitej në këtë panair me 22 pavione duke zënë vendin e parë sa i përket numrit të tyre. Në total, në këtë vit numri i pavioneve ishte 134 ndërsa numri i vendeve pjesëmarrëse 33.

Edhe në vitin 1931 Shqipëria do të kishte një pjesëmarrje me një numër më të lartë pavionesh, duke shkuar në 31 të tillë dhe duke mbajtur vendin e tretë sa i përket numrit të tyre. Vendin e parë e mbante Bullgaria me 74 pavione e ndjekur nga Hungaria me 51 të tillë. Në vitin 1932, Shqipëria do të paraqitej me 54 pavione, nga të cilat 51 ishin pavione zyrtare dhe 3 reparte tregtare.

Për këtë qëllim, në shtypin shqiptar të kohës nuk do të mungonin as ofertat e linjave detare për tregtarët shqiptarë, të cilët përfitonin ulje tarife për udhëtimet e pjesëmarrjes në Panairin e Barit.

Tarifat e pavioneve në këtë periudhë varionin nga 50 lira deri në 200 lira për metër katror, në varësi të vendit (shesh i hapur apo pavion me tulla ose dru).

Enti organizator i Panairit do të kishte edhe një periodik të posaçëm ku jepeshin informacione për shkëmbimet tregtare mes vendeve dhe për ecurinë e panairit. Sa i përket Shqipërisë, një prej numrave të kësaj reviste në vitin 1931 do të evidentonte se “ky treg numëron rreth 1 milionë banorë” dhe se “gjysma e tregtisë Shqipëri-Itali zhvillohej përmes portit të Barit”.

Ndërsa evidentonte faktin se Shqipëria importonte masivisht nga Italia copa e veshje apo produkte industriale, në përshkrim evidentohet se në ato vite, Shqipëria kishte një potencial për shitje masive të produkteve të bulmetit e mishit apo peshkut.

Ndërkohë, pas Luftës së Dytë Botërore, me rikthimin e organizimeve të panaireve në Selanik dhe në Bari, Shqipëria do të merrte sërish pjesë, pavarësisht natyrës së regjimit.

Edhe pse ishte në kushtet e izolimit të plotë, në vitet ’70-’80, Shqipëria do të merrte pjesë në panairin e Barit dhe të Selanikut. Por në këto pjesëmarrje do të ndryshonte natyra e përfaqësimit pasi veç produkteve, panairi shqiptar do të përmbante edhe postera propagandistikë që dëshmonin “arritjet e Shqipërisë”.

 

/Shkruar nga Kreshnik Kuçaj për SCAN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0