Ja sesi shërbimi ndaj klientit do ndryshojë në të ardhmen - Business Magazine Albania

Ja sesi shërbimi ndaj klientit do ndryshojë në të ardhmen

Ja sesi shërbimi ndaj klientit do ndryshojë në të ardhmen

Kur bëhet fjalë për AI dhe shërbimin ndaj klientit, ne do të shohim një cikël  virtuoz në 2024. Ndërsa teknologjia bëhet më e mirë, më e lirë dhe më e lehtë për t’u përdorur, një ndryshim i madh nga chatbotët e pamenduar në një ose dy vite më parë, tani  më shumë kompani do ta përqafojnë atë.

Nga ana tjetër, shumë njerëz do të kenë përvojën e tyre të parë vërtet pozitive me një agjent AI. Konsumatorët janë të gatshëm të angazhohen. Në një sondazh të kohëve të fundit, tetë nga dhjetë pjesëmarrës thanë se janë rehat duke përdorur AI gjenerativ për mbështetje ose pyetje shërbimi. Tashmë, agjentët AI menaxhojnë më shumë se 70% të bisedave me klientët, sipas një vlerësimi. Ndërsa këta agjentë fillojnë të tejkalojnë homologët e tyre njerëzorë në shumë aspekte, prisni që cilësia e shërbimit ndaj klientit të përmirësohet ndjeshëm.

Lexo edhe: WIZZ AIR shton fluturimet nga Tirana drejt Budapestit, Vienës dhe Romës gjatë sezonit të verës

Me këtë në mendje, ja katër tendencat që do të drejtojnë një përvojë më të mirë të klientit AI në 2024.

1.AI Gjenerativ me zë bëhet kryesor: AI gjenerativ do të zëvendësojë sistemet e vjetra të mbështetjes me zë, duke lejuar biseda reale dhe zgjidhje të menjëhershme të çështjeve.

2.Komunikimi Multimodal krijon rrënjë: Klientët do të mund të përdorin zë, tekst, video dhe imazhe në mënyrë të lirshme gjatë komunikimit me shërbimin ndaj klientit, duke përmirësuar ndjeshëm përvojën e tyre.

3.Transparenca e vendimmarrjes së AI: Mjetet e reja do të lejojnë kompanitë të kuptojnë arsyetimin pas vendimeve të AI, duke përmirësuar cilësinë e përgjigjeve dhe duke shmangur gabimet.

4.Menaxheri i AI si profesion i ri: Kompanitë do të trajtojnë agjentët e AI si punonjës, duke kërkuar menaxherë të rinj për të drejtuar, vlerësuar dhe përmirësuar performancën e tyre

Si përfundim, në vitin 2024, shërbimi ndaj klientit pritet të pësojë një përmirësim të ndjeshëm falë zhvillimeve në teknologjinë e inteligjencës artificiale (AI). AI për mbështetjen me zë do të bëhet kryesor, duke lejuar biseda më natyrale dhe zgjidhje të shpejta të problemeve. Komunikimi multimodal do të bëhet një standard, duke u lejuar klientëve të ndërveprojnë me markat në mënyra më të larmishme dhe efikase. Mjetet e reja do të lejojnë kompanitë të kuptojnë më mirë vendimmarrjen e agjentëve të tyre AI, duke përmirësuar kështu cilësinë e përgjigjeve. Së fundi, roli i menaxherit të AI do të bëhet gjithnjë e më i rëndësishëm, pasi kompanitë kërkojnë të maksimizojnë potencialin e agjentëve të tyre AI. Këto zhvillime do të çojnë në një përvojë më të kënaqshme dhe efikase të shërbimit ndaj klientit për konsumatorët.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0