Ja sesi ky CEO krijoi brenda fundjavës një kompani 80 milionë dollarëshe. Mundeni edhe ju! - Business Magazine Albania

Ja sesi ky CEO krijoi brenda fundjavës një kompani 80 milionë dollarëshe. Mundeni edhe ju!

Nëse jeni një sipërmarrës aspirant, mund të jeni në gjendje të siguroheni që historia të përsëritet, thotë Noah Kagan, themeluesi i AppSumo: “Fjalë për fjalë, ju mund të kopjoni modelin tim.” Këtu janë tre hapa që ai rekomandon për këdo që kërkon të fillojë një biznes të suksesshëm në 48 orë.

1. Filloni tani

“Instinkti juaj natyror kur kërkoni të filloni një biznes mund të jetë të mësoni sa më shumë që të jetë e mundur. Ju mund të kaloni ditë duke marrë kurse, duke lexuar libra dhe duke parë video në YouTube për të ndërtuar ekspertizën tuaj. Por, në fund të fundit, ju po humbni kohë”, thotë Kagan. “Duhet të filloni sot. Nuk mund të vazhdosh të shikosh video”, thotë ai. “Çfarë do të thotë kjo? Do të thotë që ka të ngjarë të keni disa ide që nuk dalin plotësisht nga toka dhe të tjera që dështojnë plotësisht nga fillimi. Konsideroni këto eksperimente në vend të dështimeve,” thotë Kagan – “përvoja nga të cilat mund të mësoni.” “Sipërmarrësit e suksesshëm”, shkruan Kagan, “ndërmarrin së pari veprime, merrni reagime të vërteta dhe mësoni nga kjo, e cila është një milion herë më e vlefshme se çdo libër apo kurs. Dhe më e shpejt!”

Lexo edhe: Njihuni me shqiptarin i cili e nisi biznesin që 18-vjeç. Sot kryeson në Londër

2. Praktikoni aftësinë për të pyetur

Fillimi i një biznesi të vogël, siç e përshkruan Kagan, është në të vërtetë një seri pyetjesh – një proces me të cilin do të duhet të ndiheni rehat nëse doni të keni sukses. “Duhet të praktikoni aftësinë e të kërkuarit,” thotë Kagan. “Kërkoni dikë që të jetë klienti juaj, kërkoni dikë që të jetë partneri juaj, kërkoni dikë për komente për idenë tuaj.” Pjesa më e frikshme e pyetjes është mundësia që ju të refuzoheni. Për të qetësuar këtë ndjenjë, Kagan i kujton vetes se, në skemën e madhe të jetës së tij, asnjë nga njerëzit që e refuzojnë atë nuk do të përfundojnë të jenë aq të rëndësishëm. Ai madje shkon aq larg sa t’i vendosë vetes një qëllim kur në rast refuzimi nxjerr një ide ose iniciativë të re.

3. Gjeni një problem që njerëzit do t’ju japin para për ta zgjidhur

Kur hapni një biznes, nuk duhet të kërkoni të nxisni entuziasmin nga një produkt. Përkundrazi, duhet të kërkoni të gjeni kërkesën ekzistuese dhe ta kënaqni atë. “Gjëja më e rëndësishme është që ju të zgjidhni një problem për të cilin njerëzit janë të ngazëllyer t’ju japin para,” thotë Kagan. “Duhet të gjesh një gjë.” Procesi juaj mund t’ju çojë në shumë gjëra që nuk funksionojnë. Fatkeqësitë e Kagan përfshijnë sulme në lojërat e fatit në internet ku askush nuk i erdhi. Megjithatë, kur të keni një ide të mundshme në duart tuaja, do ta dini, thotë ai, duke përmendur përpjekjen e kompanisë së tij për të ofruar alternativa me zbritje ndaj zgjidhjeve të softuerit të njohur. “I pyeta njerëzit nëse ishin të interesuar për një alternativë DocuSign,” thotë ai. “Bëra 3000 dollarë në 24 orë.” Pasi të gjeni diçka që funksionon, dyfishoni dhe trefishoni, thotë Kagan. “Biznesi më i mirë është ai që funksionon”, thotë ai. “Fillova tre biznese të tjera që bënin gjëra të ngjashme. Dhe kur më në fund i anulova ato dhe u përqendrova vërtet në atë që funksionoi, atëherë biznesi im me të vërtetë mori hov.”

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0