Ja se si Netflix po ndryshon industrinë globale të argëtimit - Business Magazine Albania

Ja se si Netflix po ndryshon industrinë globale të argëtimit

Qëkur Netflix nisi zgjerimin e saj në mare botën në 2016-ën, platform e transmetimt ka rishkruar rregullat e lojës për industrinë globale të argëtimit, duke nisur nga televizioni, filmi dhe së shpeti video lojërat.

Dikur ishte Holliwood, i cili eksportonte shumicën e flmave të suksesshëm lobal. Tani falë investmeve tëNetflix, në televzionin dhe filmin ndërkombëtar, serialet si “Squid Game” i Koresë së Jugut, “Money Heist” i Spanjës dhe “Lupin” i Francs, po gjejnë audience masive në mbarë botën.

Netflix kuptoi se për të lulëzuar në një skenë ndërkombëtare, i nevojitej edhe programimi i tregut masiv të SHBA-së me seriale si “Stranger Things”, ashtu edhe përmbajtje lokale që të mund të fitonte audeincë në tregje specifike (dhe të prodhonte hite globale).

Kjo strategji e ndihmoi Netflix të rriste bazën e klientëve në 214 milionë abonentë me pagesë globale, që nga shtatori.

Suksesi i platofrmës po rigjeneron gjithashtu prodhimin në vende si Gjermania, Meksika dhe India, pasi kompani si Amazon, Disney, WarnerMedia dhe Apple ndjekin shembullin e Netflix.

Netflix ka riorientuar lidershipin e tij rreth modelit të tij të ri global.

Lexo edhe: Netflix lançon lojërat e tij të para

Megjithatë, Netflix po përballet me më shumë konkurrencë se kurrë më parë nga një fluks rivalësh që po mësojnë të luajnë lojën e tij.

Pothuajse çdo kompani e madhe mediatike, nga Disney në WarnerMedia, tani drejton një shërbim transmetimi. Platformat e tyre janë të akumuluara me filma dhe shfaqje televizive që dikur gjendeshin vetëm në kinema ose në televzion dhe bibliotekat e tyre tani rivalizojnë me Netflix-in.

Konkurrenca po e shtyn gjigantin e transmetimit të vazhdojë të zhvillohet edhe më tej.

Netflix së fundmi u zgjerua në podcast dhe madje filloi të shiste produkte për seriale si “Squid Game” dhe “The Witcher”.

Kompania po sjell gjithashtu video lojëra në aplikacionin e saj të transmetimit celular.

Ajo punësoi në korrik ish-drejtuesin e Reality Labs të Facebook, Mike Verdu, si zëvendëspresident të zhvillimit të video lojërave.

Transmetuesi planifikon t’i qaset lojërave me të njëjtin mekanizëm me të cilin ju qas filmave dhe shfaqjeve televizive. Më pas, ajo planifikon të eksperimentojë me lloje të tjera të tregimit të video lojërave, siç bëri me serialet e saj origjinale.

“Ndoshta një ditë do të shohim një video lojë që krijon një film ose një seri,” u tha Peters investitorëve në korrik. “Ky do të ishte një vend i mrekullueshëm për të arritur dhe për të parë me të vërtetë ndërveprimin e pasur midis këtyre llojeve të formave të ndryshme të argëtimit.”

Business Insider 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0