Ja se si Netflix po ndryshon industrinë globale të argëtimit - Business Magazine Albania

Ja se si Netflix po ndryshon industrinë globale të argëtimit

~3 minuta lexim

Qëkur Netflix nisi zgjerimin e saj në mare botën në 2016-ën, platform e transmetimt ka rishkruar rregullat e lojës për industrinë globale të argëtimit, duke nisur nga televizioni, filmi dhe së shpeti video lojërat.

Dikur ishte Holliwood, i cili eksportonte shumicën e flmave të suksesshëm lobal. Tani falë investmeve tëNetflix, në televzionin dhe filmin ndërkombëtar, serialet si “Squid Game” i Koresë së Jugut, “Money Heist” i Spanjës dhe “Lupin” i Francs, po gjejnë audience masive në mbarë botën.

Netflix kuptoi se për të lulëzuar në një skenë ndërkombëtare, i nevojitej edhe programimi i tregut masiv të SHBA-së me seriale si “Stranger Things”, ashtu edhe përmbajtje lokale që të mund të fitonte audeincë në tregje specifike (dhe të prodhonte hite globale).

Kjo strategji e ndihmoi Netflix të rriste bazën e klientëve në 214 milionë abonentë me pagesë globale, që nga shtatori.

Suksesi i platofrmës po rigjeneron gjithashtu prodhimin në vende si Gjermania, Meksika dhe India, pasi kompani si Amazon, Disney, WarnerMedia dhe Apple ndjekin shembullin e Netflix.

Netflix ka riorientuar lidershipin e tij rreth modelit të tij të ri global.

Lexo edhe: Netflix lançon lojërat e tij të para

Megjithatë, Netflix po përballet me më shumë konkurrencë se kurrë më parë nga një fluks rivalësh që po mësojnë të luajnë lojën e tij.

Pothuajse çdo kompani e madhe mediatike, nga Disney në WarnerMedia, tani drejton një shërbim transmetimi. Platformat e tyre janë të akumuluara me filma dhe shfaqje televizive që dikur gjendeshin vetëm në kinema ose në televzion dhe bibliotekat e tyre tani rivalizojnë me Netflix-in.

Konkurrenca po e shtyn gjigantin e transmetimit të vazhdojë të zhvillohet edhe më tej.

Netflix së fundmi u zgjerua në podcast dhe madje filloi të shiste produkte për seriale si “Squid Game” dhe “The Witcher”.

Kompania po sjell gjithashtu video lojëra në aplikacionin e saj të transmetimit celular.

Ajo punësoi në korrik ish-drejtuesin e Reality Labs të Facebook, Mike Verdu, si zëvendëspresident të zhvillimit të video lojërave.

Transmetuesi planifikon t’i qaset lojërave me të njëjtin mekanizëm me të cilin ju qas filmave dhe shfaqjeve televizive. Më pas, ajo planifikon të eksperimentojë me lloje të tjera të tregimit të video lojërave, siç bëri me serialet e saj origjinale.

“Ndoshta një ditë do të shohim një video lojë që krijon një film ose një seri,” u tha Peters investitorëve në korrik. “Ky do të ishte një vend i mrekullueshëm për të arritur dhe për të parë me të vërtetë ndërveprimin e pasur midis këtyre llojeve të formave të ndryshme të argëtimit.”

Business Insider 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0