Ja disa mënyra për ta humbur kohën në mënyrën më të mirë…


Të gjithë humbasin kohë, kjo u ndodh të gjithëve… Ka edhe drejtues (CEO) të cilët nuk arrijnë dot të fokusohen në punë. Sipas statistikave të fundit, pjesa më e madhe e punonjësve harxhojnë 30 minuta apo më shumë çdo ditë, edhe pse gjatë kësaj kohe disa mund t’i thonë vetes: “Nuk jam unë. Nuk jam tipi i njeriut që humbet kohën kot.”

Pjesa më e madhe e kohës mund të harxhohet pa e kuptuar fare. Mund të të ndodhë të harxhosh orë të tëra pa e vënë re.

Disa mënyra për ta humbur kohën në mënyrën më të mirë të mundshme…

  1. Të krijosh rituale efektive në punë – Kjo ka të bëjë me rutinën e përditshme, në të cilën disa janë cilësorë dhe disa të tjerë, jo. Mund ta nisësh duke bërë një bisedë me stafin në 15 minutat e para të ditës së punës ose duke lexuar gazetën për rreth 20 minuta.
  2. Hutimet gjatë ditës – Hutimi është një arsye e madhe për të humbur kohën. Për shembull, kur kontrollon fb-ukun gjatë kohës kur punon ose kur mendon t’i kthesh përgjigje gjithë emaileve. Të gjitha këto hutime shpesh ndodhin pa qenë të ndërgjegjshëm për to.
  3. Komunikimi – Komunikimi është shumë thelbësor, dhe në një botë ideale… edhe efiçent. Komunikuesit më të dalluar mund të përdorin megjithatë emailin, thirrjet telefonike apo takimet virtuale. Sidoqoftë, për shumicën prej nesh këto mjete mund të kontribuojnë në harxhimin e kohës.
  4. Mosbindja për t’u adaptuar – Disa njerëz thjesht nuk ndihen komodë kur ndryshojnë. Në çdo rast, mospërshtatja në punë mund t’ju kushtojë shumë në terma të kohës së harxhuar.
  5. Të punosh për prioritetet e gabuara – A jeni të sigurtë se nuk jeni duke humbur kohë në punën e gabuar?! Nuk keni arritur ende të gjeni projektet më të mira… ato me të vërtetë të mëdha që do t’ju rrisin në karrierën tuaj…? Nëse keni disa prioritete, ju mund të zgjidhni t’i kategorizoni ato duke punuar për gjërat që ju interesojnë…

Që të bëhesh më produktiv duhet të filloni të kuptoni se ju harxhoni njësoj kohë si gjithë të tjerët… Në momentin që e keni kuptuar këtë, do të filloni gradualisht të përmirësoheni. Kjo nuk do të thotë të arrini perfeksionin në menaxhimin e kohës – askush mundet – por do t’i afrohesh pak më shumë idealit, i cili përkthehet në mjaft orë shtesë pune, çdo javë. /Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale