Ja cila është rruga drejt një karriere të shkëlqyer pas diplomimit

Ja cila është rruga drejt një karriere të shkëlqyer pas diplomimit


Nga Rafaela Arapi, Data Quality Analyst

Në një kohë kur papunësia e të rinjve është e lartë, konkurrenca për të gjetur një punë me një pagë të mirë është rritur. Një diplomë universitare nuk është më e mjaftueshme. Punëdhënësit e sotëm kërkojnë studentë që kanë një diversitet eksperiencash jashtë studimeve të tyre, të rregullta akademike.

Sipas një artikulli të publikuar nga The Atlantic, eksperiencat jashtë studimeve akademike: Internshipe, punë, vullnetarizmi, dhe aktivitetet jashtëkurrikulare qëndrojnë në krye të listës së kërkesave gjatë punësimit të një të sapodiplomuari. Si rrjedhojë, është më e rëndësishme të kërkoni për mundësitë e ndryshme në dispozicion, gjatë edukimit tuaj në universitet.

Lexo: Agro Challenge, mundësia e të rinjve në fushën e agrobiznesit

Konsideroni Anën, të cilës i është ofruar një pozicion pune me kohë të plotë te McKinsey & Company para se të diplomohej, për shkak të eksperiencës diverse jashtëkurrikulare që ajo ka patur gjatë studimeve të saj bachelor. Ose Viola, e cila është përfshirë në Internshipe dhe si vullnetare, në projekte të ndryshme gjatë studimeve, dhe i është ofruar një vend pune nga Apple.

Këto janë vetëm dy nga shumë histori suksesi të individëve, që kanë nisur të ndërtojnë karrierën e tyre që në ditën e pare të studimeve universitare. Por, cili është sekreti i Anës, Violës, apo studentëve të tjerë, që mund të zgjedhin karrierën e tyre, ndryshe nga mijëra studentë të tjerë që janë pjesë e të ashtuquajturve “brezi i të papunëve”? A kishin ata prejardhje të privilegjuar dhe familjet e tyre iu ofruan të gjitha llojet e mundësive?

Jo. Sekreti i tyre është HeySuccess.com, sekreti i përdorur nga të rinjtë më të suksesshëm sot. HeySuccess është zgjedhja e studentëve dhe të sapodiplomuarve sepse ofron tre përbërës kryesorë për zhvillimin dhe suksesin e tyre në karrierë:

  1. Dhjetëra mijëra mundësi në mbi 180 vende, përfshirë praktikat, bursat, konferencat e studentëve dhe kompeticione,
  2. Burime të dobishme, këshilla për aplikime dhe webinare të prodhuara nga ekspertë të HR dhe të diplomuar të tjerë të suksesshëm,
  3. Një rrjet i të rinjve dhe rekrutuesve më të jashtëzakonshëm nga e gjithë bota.

HeySuccess beson se një arsim universitar është shumë i rëndësishëm, por nuk është mjaftueshëm në botën e sotme shumë konkurruese dhe të globalizuar. HeySuccess ofron një avantazh mbi diplomën universitare, që i bën të diplomuarit më të aftë dhe të përgatitur në tregun global.

Në 12 muajt e fundit, HeySuccess ka lidhur më shumë se 30,000 studentë me mundësitë e ofruara nga Coca Cola, Qeveria e Mbretërisë së Bashkuar, Singapori Airlines, Apple, H&M dhe 6.000 ndërmarrje të tjera, universitete, organizata qeveritare dhe jo-fitimprurëse.

Lexo: “AIESEC”, organizata globale që ofron mundësi për të rinjtë

HeySuccess po zgjerohet në Shqipëri, në mënyrë që t’i sjellë këto mijëra mundësi për studentët vendas.

Artikulli u shkrua nga një përfaqësuese e Kampusit HeySuccess në Tiranë, Rafaela Arapi, që gjithashtu ofron një kod zbritje prej 10% për të kaluar Premium në HeySuccess: RAFAELA. HeySuccess Premium lejon qasje të pakufizuar në të gjitha mundësitë, burimet dhe veçoritë e faqes. Më shumë informacione mund të gjenden KËTU.

Ne mezi presim që t’ju urojmë mirëseardhjen në Klubin e HeySuccess!

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0