Italia prodhon vaksinën anti-Covid me vetëm një dozë

U prezantuan të dhënat nga faza e parë e provës së vaksinës së bërë në Itali nga kompania ReiThera. Rreth 100, 45 vullnetarë u vaksinuan me doza të ndryshme dhe 92.5% zhvilluan antitrupa.

“Vaksina e quajtur GRAd-CoV2 është një dozë e vetme dhe nuk ka pasur ndonjë efekt serioz negativ në 28 ditët e para pas vaksinimeve, “shpjegoi drejtori shkencor i Spallanzani Giuseppe Ippolito.

Gjithashtu i pranishëm në konferencë Komisioneri i jashtëzakonshëm për urgjencën Covid, Domenico Arcuri njoftoi se qeveria ka caktuar një sasi burimesh të mjaftueshme për zhvillimi pasues dhe do të investojë kompaninë për fazën dy dhe fazën e tretë të eksperimentimit. Kontratat e zhvillimit do të përdoren për të financuar kërkimin dhe një stabilizim në rritje të prodhimit.

“Një shtet i duhur nuk duhet të përpiqet të arrijë dy rezultate, të varet sa më pak nga të tjerët dhe të ndërtojë sa më shumë kapacitetin e vet”, tha Arcuri, duke specifikuar se me vaksinën ReiThera “shteti përpiqemi të arrijmë një farë pavarësie dhe të ketë kapacitetet për që nuk kishte para një pandemie.

“Rezultatet e para të vaksinës të zhvilluar nga ReiThera dhe të testuara në Institutin e Shëndetit “Spallanzani” janë inkurajuese. Nëse të dhënat e marra deri më tani konfirmohen, ne do të kemi në muajt e ardhshëm një vaksinë efektive dhe të sigurt me një dozë të vetme në vend të dy dozave,” tha Ministri i Shëndetësisë, Roberto Speranza.

Ndërsa, presidentja e kompanisë ReiThera, Antonella Folgore, shpjegoi se kompania synon të prodhojë 100 milion doza në vit dhe se vaksina duhet të ruhet në 2 ose 8 gradë celsius.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale