Italia, eksportuesi kryesor i verërave në Bashkimin Europian - Business Magazine Albania

Italia, eksportuesi kryesor i verërave në Bashkimin Europian

Në ditën kur adhuruesit e verës festojnë Ditën e Beaujolais Nouveau (19 Nëntor), të dhënat e EUROSTAT tregojnë se në 2019, prodhimi i shitur i verës  në BE ishte rreth 16 miliardë (mld) litra. Prodhuesit më të mëdhenj të verës ishin Italia, Spanja dhe Franca, të ndjekura nga Portugalia, Gjermania dhe Hungaria.

Eksportuesi kryesor: Italia

Në 2019, Shtetet Anëtare të BE eksportuan 7.1 miliard litra verë. Pothuajse gjysma e kësaj vere u eksportua në vendet jashtë BE (3.1 miliardë litra, ose 43% të eksporteve totale të verës), kryesisht në Mbretërinë e Bashkuar (0.69 miliardë litra, ose 22% të eksporteve jashtë BE-së) dhe në Shtetet e Bashkuara (0.65 miliardë litra, 21%), të ndjekura nga Rusia (0.28 miliardë litra litra, 9%) dhe Kina (0.25 miliardë litra litra, 8%).

Italia ishte eksportuesi më i mirë i verës, me eksporte jashtë BE prej 1,1 miliard litra në 2019, që përfaqëson 34% të eksporteve të verës të vendeve anëtare të BE-së. Ajo u pasua nga Franca (0.8 miliardë litra, 25%) dhe Spanja (0.7 miliardë litra, 22%).

Importuesi kryesor: Gjermania

Duke parë fluksin e importeve, Shtetet Anëtare të BE-së importuan gjithsej 4.8 miliardë litra verë në 2019. Vetëm 16% e kësaj erdhi nga vendet jo-BE, veçanërisht nga Kili (0.17 miliard litra, 23% e importeve jashtë BE-së) dhe Afrika e Jugut (0.16 miliardë litra, 21%).

Ndër vendet anëtare të BE-së, importuesit më të mëdhenj të verës ishin Gjermania (0,23 miliardë litra, ose 30% e importeve jashtë BE-së të vendeve anëtare të BE-së), Hollanda (0,11 miliardë litra, 15%), Danimarka (0,07 miliardë litra, 9%), Suedia (0,06 miliardë litra, 8%), Belgjika dhe Franca (të dy 0,05 miliardë litra, 7%) dhe Irlanda (gati 0,05 miliardë litra, 6%).

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0