iStella, motori i kerkimit italian qe sfidon Google - Business Magazine Albania

iStella, motori i kerkimit italian qe sfidon Google


Renato Soru, themelues i Tiscali, ka prezantuar ‘istella’, motorin e ri te kerkimit italian qe do te luftoje haptazi me te plotfuqishmin, Google. “Tani kemi te bejme me monopole, me kerkime dhe me rrjete sociale.

Por me shqeteson fakti se te levizesh ne web duhet te lidhesh vetem me nje kompani. Por une besoj se nuk ekziston nje monopol ne gjendje qe te rezistoje gjithmone”,- tha Soru.

Megjithate publiku nuk e ka pare me optimizem kete motor te ri kerkimi. Problemi eshte se propozimi i nje motori kerkimi qe nuk eshte se ka shtuar shume, ne 2013-en nuk sjell perdorues.

Bing ka vjet qe po e provon dhe pavaresisht miliarda shpenzimeve per ndertimin e markes dhe motorit, ka ende nje kuote minimale ne treg. Ndersa Google ka nje atmosfere te arte qe i ben perdoruesit te harrojne se ekzistojne edhe motore te tjere kerkimi, edhe kur keta te fundit ofrojne sherbim te mire te pakten sa ai i Google.

Soru thekson :”Eshte mundesia qe te perballemi me ata ekzistuesit dhe te leme mbresa hi-tech. Duam te krijojme pune dhe fitime per aksioneret. Hapesirat jane”.

Po jemi dakort qe ka hapesire per cdo gje, por jo per klonime. Ne fakt duhet te ishte nje motor kerkimi shume inovativ. Tregu i kerkimit ne Itali vlen 2 miliard euro ne vit dhe Soru mendon se, edhe vetem 10% do te permiresoje prodhimin.

“Istella eshte nje model i kerkimit vendas qe behet dhe me pjesemarrje, rritja e te cilit eshte konstante ne punen kerkimore dhe ne rrenjet e bashkepunimit te sistemit”,- deklaroi Soru gjate prezantimit duke shtuar qe ‘istella’ mund te krenohet me permbajtjet eskluzive nga instituti Treccani, agjensia e shtypit La Presse, nga ICAR-SAN (institut qendror per arkivat e ministrise te se mirave kulturore), nga ICCU (instituti qendror i katalogut unik te ministrise te se mirave kulturore), Guida Monaci dhe Bloom CGR (kompani gjenerale ajrore).

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0