iStella, motori i kerkimit italian qe sfidon Google - Business Magazine Albania

iStella, motori i kerkimit italian qe sfidon Google


Renato Soru, themelues i Tiscali, ka prezantuar ‘istella’, motorin e ri te kerkimit italian qe do te luftoje haptazi me te plotfuqishmin, Google. “Tani kemi te bejme me monopole, me kerkime dhe me rrjete sociale.

Por me shqeteson fakti se te levizesh ne web duhet te lidhesh vetem me nje kompani. Por une besoj se nuk ekziston nje monopol ne gjendje qe te rezistoje gjithmone”,- tha Soru.

Megjithate publiku nuk e ka pare me optimizem kete motor te ri kerkimi. Problemi eshte se propozimi i nje motori kerkimi qe nuk eshte se ka shtuar shume, ne 2013-en nuk sjell perdorues.

Bing ka vjet qe po e provon dhe pavaresisht miliarda shpenzimeve per ndertimin e markes dhe motorit, ka ende nje kuote minimale ne treg. Ndersa Google ka nje atmosfere te arte qe i ben perdoruesit te harrojne se ekzistojne edhe motore te tjere kerkimi, edhe kur keta te fundit ofrojne sherbim te mire te pakten sa ai i Google.

Soru thekson :”Eshte mundesia qe te perballemi me ata ekzistuesit dhe te leme mbresa hi-tech. Duam te krijojme pune dhe fitime per aksioneret. Hapesirat jane”.

Po jemi dakort qe ka hapesire per cdo gje, por jo per klonime. Ne fakt duhet te ishte nje motor kerkimi shume inovativ. Tregu i kerkimit ne Itali vlen 2 miliard euro ne vit dhe Soru mendon se, edhe vetem 10% do te permiresoje prodhimin.

“Istella eshte nje model i kerkimit vendas qe behet dhe me pjesemarrje, rritja e te cilit eshte konstante ne punen kerkimore dhe ne rrenjet e bashkepunimit te sistemit”,- deklaroi Soru gjate prezantimit duke shtuar qe ‘istella’ mund te krenohet me permbajtjet eskluzive nga instituti Treccani, agjensia e shtypit La Presse, nga ICAR-SAN (institut qendror per arkivat e ministrise te se mirave kulturore), nga ICCU (instituti qendror i katalogut unik te ministrise te se mirave kulturore), Guida Monaci dhe Bloom CGR (kompani gjenerale ajrore).

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0