Intervista e Mërgim Cahanit për StartupYard - Business Magazine Albania

Intervista e Mërgim Cahanit për StartupYard


Këtë javë, Startup Yard ka sjellë diçka ndryshe: një podcast me Mërgim Cahanin, themelues dhe CEO i Gjirafa.com, pjesë e StartupYard në vitin 2014.

Mërgim Cahani e themeloi Gjirafa në vitin 2013 dhe u bashkua me StartupYard në vitin 2014, ku ai paraqiti planet e tij për ta bërë kompaninë e vogël të kërkimit, një ofrues kyç për shërbimet bazë të internetit në Kosovë / Shqipëri, anembanë Ballkanit dhe më gjerë për të gjithë shqipfolësit. Mërgim Cahani flet për udhëtimin e tij që nga hyrja në StartupYard në vitin 2014 deri në StartupYard DemoDay 2016.

Mërgimi tregon gjatë intervistës se ai beson fuqimisht se, ai nuk do të ishte në pozicionin që është në ditët e sotme, nëse nuk do të kishte marrë pjesë në StartupYard 3 vite më parë. Ndërsa ai ende nuk e quan Gjirafa një sukses, rritja që kompania ka përjetuar, nuk mund të arrihet pa sigurimin e rrjetit StartupYard ose kontributin e vazhdueshëm të ekipit StartupYard, mentorëve dhe aksionerëve.

Në fund të intervistës, ai rekomandon çdokënd që beson fuqimisht në idenë e tyre që të mos hezitojnë dhe të aplikojnë për StartupYard.

Tani mund të aplikoni për StartupYard Batch # 8 në këtë LINK

Ata do të zgjedhin deri në 10 startup-e për një program 3 mujor përshpejtimi, i cili fokusohet në sjelljen e produkteve dhe zgjidhjeve të bazuara në teknologjitë “e thella” në treg. Ata janë duke kërkuar për startup-e ose ekipe që punojnë për tematika të tilla si në vijim:

• Robotë
• Inteligjenca Artificiale (AI)
• Realiteti Virtual/Realiteti i shtuar (VR/AR)
• IoT (Internet of things)
• Kriptografia (arti i shkrimit ose zgjidhjes së kodeve)

Aplikimet janë të hapura deri në datën 30 Qershor 2017

Programi fillon në datën 4 Shtator 2017

Programi përfundon në datën 1 Dhjetor 2017

Burimi: startupyard.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0