Interneti u dashurua me logon e tyre! Rezultati ishte një mësim i mirë mbi atë që duhet të dini për markën - Business Magazine Albania

Interneti u dashurua me logon e tyre! Rezultati ishte një mësim i mirë mbi atë që duhet të dini për markën

~3 minuta lexim

Kur Erica Blumenthal dhe Nikki Huganir nisën kompaninë e tyre, Yes Way Rosé, në vitin 2013, ato nuk kishin një produkt, madje as ndonjë përvojë në industrinë e ushqimit ose pijeve. Ato kishin vetëm idenë e markës që do të krijonin, produkte që shpresonin të lançonin dhe ëndrrën për të nxjerrë linjën e tyre të verërave roze franceze në Shtetet e Bashkuara.

Qëllimisht e nisën ngadalë në fillm. Ato krijuan një logo dhe e postuan në Instagram. Mori disa pëlqime dhe lavdërime nga miqtë. Pastaj duket se logoja u bë virale. “Ne e shihnim logon të ri-postohej nga njerëz të tjerë. Nuk na u dhanë kreditet apo pronësia,” thotë Blumenthal. “Ishte si diçka në internet që dukej si pronë e internetit, jo pronë e këtyre sipërmarrëseve që po krijonin një markë.”

Do të kalonte një vit para se të debutonin produktin e tyre të parë, një çantë e thjeshtë me logon e kompanisë në të dhe pesë vjet para se të debutonte vera e tyre e parë. Themelueset e dinin se duhej të mbronin logon që do të ishte në çdo produkt të ardhshëm.

Një mik avokat i ndihmoi të merrnin hapin e parë: punësimin e një avokati të pronësisë intelektuale dhe markës tregtare dhe paraqitjen e një marke tregtare për përdorimin e frazës “Yes Way Rosé” në produkte duke përfshirë bluza, peshqirë plazhi, kuti telefoni dhe, natyrisht, verë.

Që nga ajo kohë ato e kanë mbajtur avokatin, për të cilin Blumenthal thotë se është një nga shpenzimet më të rëndësishme, por më të vlefshme të kompanisë: “Ju duhet të mbroni pronën tuaj intelektuale me çdo kusht.”

Lexo edhe: Apple i kërkon aplikacionit me receta gatimi të heqë dardhën nga ‘logo’

Mbrotjta e markës ka vazhduar të jetë një prioritet, veçanërisht pasi mallrat e kompanisë u lançuan në dyqanet Target në të gjithë SHBA-në. Kur një produkt përdor logon e tyre, ato dërgojnë një letër standarde të ndërprerjes dhe ndalimit. Nëse është nga një dyqan i vogël Etsy ose duket si një gabim i pafajshëm, ato dërgojnë një letër më pak formale, një strategji që gjithashtu ka qenë efektive.

Një gjë që nuk e mban më Blumenthal zgjuar gjatë natës janë faqet e memeve. “Patjetër që jam e fiksuar pas tyre për një kohë të gjatë, por ne jemi mësuar ta përqafojmë, si markë”, thotë ajo. “Ju mësoni të zgjidhni betejat tuaja.”

Këshilla e saj për sipërmarrësit me një logo produkti: “Mendoni për markën tuaj tregtare herët, ndërsa jeni në fazat e zhvillimit, përpara se të vendosni produktin tuaj në dyqane ose të vendosni  të bëni shitje direkt te konsumatori,” thotë ajo. “Dhe patjetër përpara se ta ndani me internetin.”

Inc.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“20 vjet nga tani ne do të jemi më të zhgënjyer për gjërat që nuk bëmë, sesa nga gjërat që bëmë. Eksploro, ëndërro, zbulo...”
— Mark Twain
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0