Apple i kërkon aplikacionit me receta gatimi të heqë dardhën nga ‘logo’

Kompania amerikane Apple ka lëshuar një notë kundërshtie ndaj një aplikacioni me receta gatimi që të ndryshojë logon. Bëhet fjalë për aplikacionin “Prepear” që përdor simbolin e një dardhe si markë, por gjiganti amerikan i teknologjisë, që vetë përdor si logo një mollë, pretendon se dardha e tyre është tepër e ngjashme me mollën e Apple, raporton MacRumors.

Kompania pretendon se logoja e dardhës do të shkaktonte “zvogëlimin e dallueshmërisë” mes logos së Apple dhe do ta bënte të vështirë për konsumatorët që të bëjnë dallimin midis mallrave dhe shërbimeve të Prepear dhe Apple, duke argumentuar se është në shkelje të ligjit Lanham. Në ankesën e Apple shkruhet se “Marka e aplikantit është një vizatim minimalist i një fruti me një gjethe në pjesën e djathtë lart, çka menjëherë të sjell në vëmendje logon e famshme të Apple dhe krijon përshtypje të ngjashme tregtare”.

Por bashkëthemeluesi i kompanisë Prepear, Russell Monson është kundërpërgjigjur duke nisur një peticion të titulluar (“Save the Pear from Apple!) “Ruajeni Dardhën nga Molla!” që deri tani ka mbledhur më shumë se 14,000 firma: “Ndjej një detyrim moral të bëj një qëndrim kundër veprimit juridik agresiv të Apple kundër bizneseve të vogla dhe të luftoj për të drejtën për të mbajtur logon tonë,” shkroi ajo. “Ne po luftojmë kundër Apple jo vetëm për të mbajtur logon tonë, por për t’i dërguar një mesazh ndërmarrjeve të mëdha se ngacmimi i bizneseve të vogla ka pasoja.”

VERGE

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale