Inteligjenca artificiale për kryeministër?: Pothuajse gjysma e britanikëve do të votonin në AI ndaj Rishi Sunak si kryeministër - Business Magazine Albania

Inteligjenca artificiale për kryeministër?: Pothuajse gjysma e britanikëve do të votonin në AI ndaj Rishi Sunak si kryeministër

Inteligjenca artificiale për kryeministër?: Pothuajse gjysma e britanikëve do të votonin në AI ndaj Rishi Sunak si kryeministër

Duke përdorur dy grupe votuesish anonim, një nga partia aktuale Konservatore e Mbretërisë së Bashkuar dhe tjetra e krijuar nga ChatGPT, AIPRM pyeti 2000 të rritur në Mbretërinë e Bashkuar se cilat grupe premtimesh politike do të kishin më shumë gjasa të mbështesnin.

Pavarësisht se ka disa opsione për të zgjedhur në Zgjedhjet e Përgjithshme në Mbretërinë e Bashkuar, pothuajse gjysma e të gjithë britanikëve do të votonin në të vërtetë për një kandidat të AI mbi kryeministrin aktual, Rishi Sunak, sipas studimit të ri të hartuar nga ekspertët në AIPRM . Duke anketuar 2,000 të rritur në Mbretërinë e Bashkuar të moshës 16 e lart, AIPRM u kërkoi pjesëmarrësve të zgjidhnin midis dy grupeve të manifestimeve anonime, për të parë se kë do të mbështesnin: një grup zyrtar i Partisë Konservatore dhe një i krijuar nga AI. Sipas gjetjeve, gati gjysma e votuesve në Mbretërinë e Bashkuar (46%) preferuan premtimet e gjeneruara nga AI, krahasuar me më pak se një e katërta (23%) që preferuan ofertat anonime të partisë Konservatore.

Premtimet politike të krijuara nga AI përfshinin një zgjerim të shërbimeve të NHS për të përfshirë kujdesin dentar, vizion dhe shëndet mendor, si dhe zgjerimin e aksesit në internet me shpejtësi të lartë në të gjithë vendin dhe rritjen e aksesit publik në të dhënat e qeverisë.

Lexo edheGen Z po heq dorë nga aplikacionet e takimeve për të takuar njerëz në jetën reale. Këtu janë 4 këshillat kryesore

Ndërsa votuesit e anonimuar të konservatorëve mbështetet më shumë në rikthimin e skemës së ndihmës për blerjen e banesave, dënime më të ashpra për kriminelët dhe kontrollin e imigracionit. Rajonalisht, njerëzit nga të dy banorët e Nottingham dhe Edinburgh u zbuluan se kishin më shumë gjasa për të mbështetur kandidatin e AI , me më shumë se gjysma ( 51%) e njerëzve nga secili prej qyteteve që i dhanë votën e tyre, respektivisht. Krahasisht, ata që vijnë nga Belfasti dhe Brighton u zbuluan se ishin më të prirurit për të mbështetur manifestin e Rishi Sunak , me pak më shumë se një e katërta e pjesëmarrësve që jetonin brenda secilit prej qyteteve ( 29%) që zgjidhnin këtë listë premtimesh , respektivisht. Nga njerëzit që nuk ishin të sigurt se cilin nga dy manifestimet preferonin, njerëzit nga Newcastle kishin më shumë vështirësi në marrjen e një vendimi , me më shumë se një e katërta (26%) që deklaruan se ishin ‘të pasigurt’.

Megjithëse “kandidati” i AI rezultoi të ishte më i popullarizuari nga të dy në të gjitha grupmoshat, ai mori mbështetjen më të madhe nga ata të moshës 35-44 (53%) dhe 16-24 (52%). Ndërsa premtimet konservatore ishin më të popullarizuara në grupmoshën 25-34 vjeç (29%) dhe më pak të njohura në mesin e atyre të moshës 45-54 vjeç (20%).

Christopher C Cemper i AIPRM komentoi mbi gjetjet: “Anketa ngre pyetje të thella në lidhje me të ardhmen e lidershipit politik dhe rolin që mund të luajë AI në formësimin e politikave dhe besimit publik. Me të anketuarit që nuk ishin në dijeni se manifesti që ata preferonin ishte krijuar nga AI, ai nënkupton një ndryshim në mënyrën se si njerëzit vlerësojnë platformat politike – duke favorizuar përmbajtjen dhe idetë mbi burimin ose personalitetin që qëndron pas tyre.” “Fakti që vetëm 23% e njerëzve preferuan grupin konservator të Rishi Sunak mbi atë të gjeneruar nga AI, pa e ditur se ishte krijuar nga AI, sugjeron një pakënaqësi në rritje me retorikën tradicionale politike. Ai tregon se votuesit po kërkojnë zgjidhje të freskëta, të bazuara në të dhëna, që mund të rezonojnë në mënyrë më efektive me shqetësimet dhe aspiratat e tyre.” “Ndërsa AI bëhet më i integruar në proceset politike, do të jetë thelbësore të sigurohet që këto teknologji të përdoren me përgjegjësi dhe etikë, duke ruajtur elementin njerëzor që është jetik për angazhimin e vërtetë.”

Studimin e plotë e lexoni këtu.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0