INSTAT: konsumi rritet 1.3% në fund të 2017


Edhe pse rritja ekonomike e vendit është gati 4% sipas vlerësimeve zyrtare, po shifrat zyrtare tregojnë se konsumi po rritet disa herë më pak. Sipas të dhënave të Institutit Shqiptar të Statistikave, në tremujorin e fundit të vitit të kaluar, treguesi i volumit të shitjeve në tregtinë me pakicë u rrit 1,3 %, krahasuar me të njëjtën periudhë të vitit 2016. Krahasuar me tremujorin paraardhës, ky tregues i përshtatur sezonalisht është rritur 0,4 %.

Në tregtinë me pakicë, pa përfshirë tregtinë e hidrokarbureve, indeksi vjetor i volumit të shitjeve u rrit 3,5 %. Sipas INSTAT, në grupin “Ushqime, pije, duhan në njësi tregtare jo të specializuara dhe të specializuara”, indeksi i volumit të shitjeve, u rrit 11,3 %, krahasuar me të njëjtin tremujor të vitit 2016.

Treguesi i volumit të shitjeve, për grupin “Produkte jo-ushqimore në njësi tregtare të specializuara dhe jo të specializuara (përjashtuar tregtinë me pakicë të hidrokarbureve”, ra 0,8 %.

Në grupin “Tregti hidrokarburesh në njësi tregtare të specializuara“, volumi i shitjeve ra 5,2 %, krahasuar me të njëjtin tremujor të vitit 2016.

Rritja më e madhe nga “ushqime, pije e duhan”

Në terma vjetorë indeksi i volumit të shitjeve, në tregtinë me pakicë në tremujorin e katërt 2017 është +1,3 %. Grupet të cilat kanë ndikuar janë: grupi “Ushqime, pije e duhan në njësi tregtare jo të specializuara dhe të specializuara” +2,7 pikë përqindje, grupi “Artikuj jo-ushqimor në njësi tregtare të specializuara dhe jo të specializuara” -0,1 pikë përqindje dhe grupi “Tregti me pakicë e Hidrokarbureve në njësi tregtare të specializuara” -1,3 pikë përqindje.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale