INSTAT: Bien çmimet në industrinë nxjerrëse


Çmimet e produkteve në industrinë nxjerrë vazhdojnë të bien dhe kjo konfirmohet edhe nga Instituti i Statistikave. Në raportin e fundit të INSTAT-it theksohet se, në tremujorin e parë të vitit 2016, Indeksi i Çmimeve të Prodhimit arriti 97,4 % kundrejt vitit 2010, që merret si nivel bazë (Viti 2010 = 100). Në tremujorin e parë 2016 ndryshimi vjetor i Indeksit të Çmimeve të Prodhimit është -4,1%. Uljen më të lartë e kanë shënuar çmimet e prodhimit në seksionin “ Industri nxjerrëse” me 12,6 %. Brenda kësaj industrie vihet re ulja e çmimeve të prodhimit të produkteve në aktivitetin “Nxjerrja e naftës bruto dhe gazit natyror” me 18,3 %.

Referuar të njëjtës periudhë krahasimi, IÇ Prodhimit në aktivitetet e industrisë përpunuese kanë shënuar ulje me 1,6 %. Vihet re ulje e çmimeve të prodhimit në metalurgji me 8,8 %, përpunimin e tekstileve me 5,1 %, prodhimi i letrës dhe produkteve prej letre me 3,8 %. Ndërsa çmimet e prodhimit në përpunimin e produkteve ushqimore kanë shënuar rritje me 0,8 % dhe çmimet e prodhimit të konfeksionimit të veshjeve kanë shënuar rritje me 1,2 %.

Krahasuar me tremujorin e parë të vitit 2015, çmimet e prodhimit të produkteve vendase shënuan ulje me 0,5 %. Sipas INSTAT-it, vihet re ulja e çmimeve të prodhimit të produkteve në seksionet; “Industri nxjerrëse” me 1,4 %, “Industri përpunuese” me 0,5 %. Çmimet e prodhimit të produkteve për eksport kanë shënuar ulje me 8,3 % krahasuar më të njëjtën periudhë të vitit të mëparshëm. Ulje të konsiderueshme kanë pësuar çmimet e prodhimit për eksport në aktivitetin “Nxjerrja e naftës bruto dhe gazit natyror” me 20,7 %.

/Shekulli.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale