Instagram përmirëson mesazhet direkte me fokus te krijuesit - Business Magazine Albania

Instagram përmirëson mesazhet direkte me fokus te krijuesit

instagram

Instagram njoftoi të premten një përditësim për DM, kutinë e tij të mesazheve direkte, e cila do të përmirësojë përvojën për ata që marrin shumë mesazhe hyrëse. Tani, aplikacioni po prezanton mjete që do t’i lejojnë përdoruesit të renditin dhe filtrojnë “kërkesat e tyre për mesazhe”, domethënë ato mesazhe që nuk arrijnë në kutinë e tyre kryesore hyrëse, bazuar në kontrollet e vendosura nga përdoruesi.

Mjetet e reja do t’u japin përdoruesve mundësinë për të renditur dhe filtruar këto kërkesa për mesazhe sipas numrit të ndjekësve, llogarive të verifikuara, markave, krijuesve dhe faktorëve të tjerë. Kjo do ta ndihmojë krijuesin të identifikojë më mirë ato mesazhe me përparësi më të lartë që mund të meritojnë një përgjigje për shkak të ndikimit që mund të kenë në biznesin dhe marrëdhëniet e krijuesit.

ig

Përveç kësaj, do të shtohet një dosje e re “Përgjigjet e historisë” për t’i bërë përgjigjet e historive të aksesueshme në një vend. Kompania tha se ndryshimet po prezantohen pasi dëgjoi nga krijuesit në mbarë botën se sa e vështirë mund të jetë menaxhimi i DM-ve të tyre.

Opsionet “Rendit & Filtro” do të shfaqen si një mbivendosje në krye të kutisë hyrëse, duke i lejuar përdoruesit të renditin kërkesat sipas kohës së dërgimit ose sipas numrit të ndjekësve të dërguesit, duke i bërë të dukshme mesazhet nga krijues të tjerë ose marka që mund të jenë të interesuara për bashkëpunim. Gjithashtu, përdoruesit mund të rregullojnë opsionet për të filtruar mesazhet në bazë të faktorëve si verifikimi i llogarisë, statusi i biznesit apo i krijuesit, si dhe të zgjedhin mesazhet nga llogari me një numër specifik ndjekësish.

Story-Replies

Instagram thotë se do të vazhdojë të investojë në DM me kalimin e kohës. Ndryshimet pasojnë përmirësime të tjera të lidhura me inbox-in që Meta bëri në fillim të kësaj jave në WhatsApp , i cili tani i lejon përdoruesit të filtrojnë bisedat e tyre sipas listave të personalizuara.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0