Instagram njoftoi të premten një përditësim për DM, kutinë e tij të mesazheve direkte, e cila do të përmirësojë përvojën për ata që marrin shumë mesazhe hyrëse. Tani, aplikacioni po prezanton mjete që do t’i lejojnë përdoruesit të renditin dhe filtrojnë “kërkesat e tyre për mesazhe”, domethënë ato mesazhe që nuk arrijnë në kutinë e tyre kryesore hyrëse, bazuar në kontrollet e vendosura nga përdoruesi.
Mjetet e reja do t’u japin përdoruesve mundësinë për të renditur dhe filtruar këto kërkesa për mesazhe sipas numrit të ndjekësve, llogarive të verifikuara, markave, krijuesve dhe faktorëve të tjerë. Kjo do ta ndihmojë krijuesin të identifikojë më mirë ato mesazhe me përparësi më të lartë që mund të meritojnë një përgjigje për shkak të ndikimit që mund të kenë në biznesin dhe marrëdhëniet e krijuesit.
Përveç kësaj, do të shtohet një dosje e re “Përgjigjet e historisë” për t’i bërë përgjigjet e historive të aksesueshme në një vend. Kompania tha se ndryshimet po prezantohen pasi dëgjoi nga krijuesit në mbarë botën se sa e vështirë mund të jetë menaxhimi i DM-ve të tyre.
Instagram thotë se do të vazhdojë të investojë në DM me kalimin e kohës. Ndryshimet pasojnë përmirësime të tjera të lidhura me inbox-in që Meta bëri në fillim të kësaj jave në WhatsApp , i cili tani i lejon përdoruesit të filtrojnë bisedat e tyre sipas listave të personalizuara.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.