Instagram, nën presion për sigurinë e fëmijëve online, shpall ndryshime të mëdha - Business Magazine Albania

Instagram, nën presion për sigurinë e fëmijëve online, shpall ndryshime të mëdha

Instagram, nën presion për sigurinë e fëmijëve online, shpall ndryshime të mëdha

Instagram shpalli ndryshime të mëdha të martën për të përmirësuar privatësinë dhe për të kufizuar ndikimin negativ të rrjeteve sociale tek përdoruesit nën moshën 18 vjeç, pasi po përballet me presion në rritje për sigurinë e fëmijëve online.

Instagram njoftoi se llogaritë e përdoruesve nën moshën 18 vjeç do të bëhen automatikisht private në javët në vijim. Kjo do të thotë se vetëm ndjekësit e miratuar nga përdoruesi do të mund të shohin postimet e tij. Aplikacioni, i cili është në pronësi të Meta-s, gjithashtu do të ndalojë njoftimet për të miturit nga ora 22:00 deri në orën 7:00 për të nxitur gjumin. Për më tepër, Instagram do të prezantojë mjete të reja mbikëqyrjeje për prindërit, duke përfshirë një funksion që u lejon atyre të shohin llogaritë që fëmijët e tyre kanë kontaktuar së fundmi.

Adam Mosseri, kreu i Instagram-it, tha se këto veçori dhe cilësime të reja janë krijuar për të adresuar shqetësimet kryesore të prindërve për fëmijët e tyre online, përfshirë kontaktet e papërshtatshme, përmbajtjen e papërshtatshme dhe kohën e tepruar para ekranit. “Vendosëm të fokusohemi te çfarë mendojnë prindërit sepse ata e dinë më mirë se çdo kompani teknologjike apo ligjvënës se çfarë është e përshtatshme për fëmijët e tyre,” tha Mosseri në një intervistë.

Nisma e re e Instagram-it, e quajtur “Llogaritë për të Mitur”, synon të krijojë përvoja më të sigurta për adoleshentët në aplikacion. Këto ndryshime janë ndër masat më të mëdha që ka ndërmarrë një aplikacion për të adresuar përdorimin e mediave sociale nga adoleshentët, ndërsa shqetësimet për sigurinë e tyre online po rriten.

Në vitet e fundit, prindërit dhe organizatat për mbrojtjen e fëmijëve kanë paralajmëruar se aplikacione si Instagram, TikTok dhe Snapchat kanë ekspozuar shpesh fëmijët ndaj ngacmimeve, pedofilëve, shfrytëzimit seksual dhe përmbajtjes që promovon dëmtimin e vetvetes dhe çrregullimet e të ngrënit.

Megjithëse Instagram ka premtuar mbrojtje për të miturit që prej vitit 2007, suksesi i tij ka qenë i ndryshueshëm. Për shembull, në vitin 2021, aplikacioni njoftoi se llogaritë e reja të hapura nga përdorues nën moshën 16 vjeç do të bëheshin private automatikisht, por përdoruesit mund të ndryshonin këtë cilësim lehtësisht. Tani, përdoruesit më të rinj se 16 vjeç do të kenë nevojë për lejen e prindërve për të bërë llogaritë e tyre publike.

Ekspertët e konsiderojnë këto ndryshim një hap të rëndësishëm për mbrojtjen e fëmijëve online, megjithatë, ata theksojnë se mbetet ende një problem i madh: adoleshentët që gënjejnë për moshën e tyre kur regjistrohen në Instagram.

Ndërsa këto ndryshime mund të priten mirë nga prindërit, disa adoleshentë — të cilët janë një pjesë e rëndësishme e përdoruesve të Instagram-it — mund të mos jenë aq të kënaqur. Influencuesit e rinj, që mbajnë llogaritë publike për të fituar më shumë ndjekës, mund të kundërshtojnë këto ndryshime. Sipas një studimi të Pew Research, afërsisht gjysma e adoleshentëve amerikanë të moshës 13 deri në 17 vjeç përdorin Instagram-in të paktën një herë në ditë, duke e bërë atë rrjetin e katërt më të popullarizuar në mesin e të rinjve pas YouTube, TikTok dhe Snapchat.

Këto masa sigurie mund të dëmtojnë përkohësisht biznesin e Meta-s, pasi kompania ka nevojë për përdorues të rinj për të mbajtur rritjen dhe rëndësinë e saj. Megjithatë, duke i bërë këto ndryshime tani, Instagram po përpiqet të tërheqë brezin e ardhshëm të përdoruesve të rinj, ndërsa redukton rreziqet që ata mund të hasin online.

Adam Mosseri, drejtuesi i Instagram-it, pranoi se masat e reja të sigurisë mund të ndikojnë në numrin e përdoruesve dhe popullaritetin e aplikacionit ndër adoleshentë.

“Këto ndryshime do të ndikojnë në rritjen dhe angazhimin e adoleshentëve, dhe ka shumë rreziqe,” tha ai. “Por, në fund të fundit, dua që ne të jemi të gatshëm të marrim rreziqe për të bërë përparim.”

Lexo edhe: Të punosh në zyrë, apo në shtëpi? Amazon dhe qeveria britanike në debat!

Edhe aplikacionet e tjera të rrjeteve sociale kanë bërë ndryshime për përdoruesit më të rinj. Në vitin 2021, TikTok bëri që llogaritë private të ishin të paracaktuara për përdoruesit e moshës 13 deri në 15 vjeç dhe ndaloi mesazhet direkte për këtë grupmoshë. Ndërkohë, cilësimet e reja të Instagram-it do të fillojnë të shfaqen këtë javë, me llogaritë e reja të regjistruara nga të miturit që do të vendosen automatikisht në modalitet privat. Aplikacioni gjithashtu do të fillojë të bëjë private llogaritë ekzistuese të të miturve në SHBA, Kanada, Australi dhe Britani.

Meta do të vazhdojë të kufizojë mundësinë e adoleshentëve për të dërguar mesazhe direkte njerëzve që nuk i ndjekin dhe do të shfaq më pak përmbajtje nga përdorues që nuk ndjekin në seksionin kryesor të Instagram-it. Gjithashtu, nuk do të lejojë që të miturit të shënohen me tag në postimet e personave që nuk i njohin.

Opsionet e reja u japin prindërve më shumë kontroll mbi mënyrën se si fëmijët e tyre përdorin aplikacionet. Kjo përfshin një funksion që u lejon prindërve të shohin temat e postimeve që fëmijët e tyre kanë zgjedhur të ndjekin dhe llogaritë me të cilat kanë pasur kontakt së fundmi. Megjithatë, për të mbrojtur privatësinë e përdoruesve, prindërit nuk do të mund të shohin përmbajtjen e mesazheve të fëmijëve të tyre.

Ekspertët paralajmërojnë se, ndonëse ky funksion mund të ndihmojë në hapjen e diskutimeve të rëndësishme midis prindërve dhe fëmijëve, ai gjithashtu mund të krijojë tensione për adoleshentët e brishtë, veçanërisht ata që kanë pikëpamje politike ose identitete gjinore që janë në kundërshtim me ato të prindërve të tyre.

 

 

 

 

 

 

nytimes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0