Instagram ndihmon audiencën e tij globale të komunikojnë me njëri-tjetrin - Business Magazine Albania

Instagram ndihmon audiencën e tij globale të komunikojnë me njëri-tjetrin


Instagram kohët e fundit njoftoi se ka arritur në 500 milionë përdorues aktiv, 80% e të cilëve jetojnë jashtë SHBA-së.

Me një audiencë kaq të madhe ndërkombëtare, rrjeti social mbështet 24 gjuhë të ndryshme.

Instagram tani është duke e shtuar një veçori të re, për të ndihmuar audiencën e tij globale të komunikojnë me njëri-tjetrin, me ndihmën e një vegle për përkthim.

Instagram publikoi një fotografi në faqen e tij, duke shkruar: “Në muajin e ardhshëm, ju do të shihni një buton përkthimi në storjet në faqen e të rejave dhe biot e profileve që janë të shkruara në gjuhë të ndryshme nga e juaja.

Komuniteti në Instagram është rritur shpejtë dhe është bërë më global se që e kemi imagjinuar. Ne jemi të kënaqur që së shpejti ju do të jeni në gjendje të kuptoni storjet e plota të momentit, pa marrë parasysh çfarë gjuhe flisni”.

Një buton ‘Shih Përkthimin’ (See Translation) do të shfaqet në postime, që do të transformojë një bio, përshkrim ose koment në gjuhën tuaj të zgjedhur.

Instagram-Audienca-Globale-Businessmag

 

/gazetaexpress.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0