Instagram ndihmon audiencën e tij globale të komunikojnë me njëri-tjetrin


Instagram kohët e fundit njoftoi se ka arritur në 500 milionë përdorues aktiv, 80% e të cilëve jetojnë jashtë SHBA-së.

Me një audiencë kaq të madhe ndërkombëtare, rrjeti social mbështet 24 gjuhë të ndryshme.

Instagram tani është duke e shtuar një veçori të re, për të ndihmuar audiencën e tij globale të komunikojnë me njëri-tjetrin, me ndihmën e një vegle për përkthim.

Instagram publikoi një fotografi në faqen e tij, duke shkruar: “Në muajin e ardhshëm, ju do të shihni një buton përkthimi në storjet në faqen e të rejave dhe biot e profileve që janë të shkruara në gjuhë të ndryshme nga e juaja.

Komuniteti në Instagram është rritur shpejtë dhe është bërë më global se që e kemi imagjinuar. Ne jemi të kënaqur që së shpejti ju do të jeni në gjendje të kuptoni storjet e plota të momentit, pa marrë parasysh çfarë gjuhe flisni”.

Një buton ‘Shih Përkthimin’ (See Translation) do të shfaqet në postime, që do të transformojë një bio, përshkrim ose koment në gjuhën tuaj të zgjedhur.

Instagram-Audienca-Globale-Businessmag

 

/gazetaexpress.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale