Ingredientët organikë, baza e produkteve për shëndetin e lëkurës dhe flokëve të “Erboristeria di Klea”


Erboristeria di Klea është aktiviteti online që vajza 25 vjeçare Klea Mustafa ka krijuar para 4 vitesh kur ishte në shkollë. Erboristeria di Klea ka produkte për shëndetin e lëkurës dhe flokëve me bazë ingredientë organikë. Ajo tregon për BusinessMag se ka një laborator ku i përgatit produktet dhe më pas ua ofron ato konsumatorëve.

“Vështirësitë janë të ndryshme sidomos në një biznes që fillimisht ka funksionuar vetëm online dhe në periudhën që e kam nisur, pjesa online nuk ishte dhe aq e populluar sa është sot. Ndaj duhej punë e strategji që të filloja të kisha shitje”, shprehet Klea.

Për një biznes që operon në sektorin e kujdesit për fytyrën dhe kujdesit për flokët, sfidat me të cilat haset ndër të tjera janë besueshmëria e konsumatorit.

Klea ka studiuar për farmaci dhe aktivitetin e saj e ka nisur me baza të thjeshta 3-4 ingredientë dhe me vetëm 60 euro. Një aktivitet që operon vetëm online ju mund të gjeni produkte të tilla si maska, serume, parfume solide, shampo, skrape, etj.

“Pas një viti parashikoj që të gjitha produktet të jenë të certifikuara duke qenë se bazat i kam të certifikuara. Kjo do të rriste shumë kredibilitetin që ka klienti ndaj produktit tim” , thotë Klea.

E ndërsa në planet e saj është tregu ndërkombëtar, për të shkuar atje i nevojitet që të gjitha produktet të kalojnë në prodhim fabrike dhe të marrë certifikimet përkatëse sipas Konventës së Madritit.

Për Klean cilësia bën diferencën dhe produktet e saj 100% organike, të përgatitura me dorë dhe natyrale mesa duket kanë arritur ta dallojnë atë në tregun shqiptar.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale