“Imagine Dignity” një propozim artistik për të rritur ndërgjegjësimin për mjedisin. - Business Magazine Albania

“Imagine Dignity” një propozim artistik për të rritur ndërgjegjësimin për mjedisin.

Kjo është një përpjekje për të nxitur ndërgjegjësimin për çështjet e mjedisit dhe për të promovuar një qasje më të qëndrueshme ndaj zhvillimit urban dhe ambientit. Sonia Jojiç është kuratore e kësaj ekspozite. Ajo, është Dizajnere shqiptare – Amerikane në profesion e shkolluar në SHBA, aktualisht në pozicionin e Drejtueses së Departamentit të Artit dhe Dizajnit në Universitetin Polis dhe si Lektore me kohë të plotë në Universitetin Polis Tiranë, Shqipëri.

 

“Imagjinoni Shkëmbinj Koralë”, cili ishte pozicioni juaj në këtë ekspozitë?

Kjo ekspozitë ka qenë shumë unike dhe vjen për herë të parë në Shqipëri dhe është pritur shumë mirë. Fokusi kryesor kanë qenë çështjet klimaterike dhe vetë veçantia e përcjellje përmes imazhit i jep një ndjesi unike. Si ekspozitë ndahet në tre pjesë, pjesa e parë janë koralet të cilat në momentin që ato kthehen të bardha dhe fosforeshente aty fillon zhdukja e tyre dhe në momentin është pika ku publiku vjen ta shohë, afrohet merr edhe mesazhin se diçka kaq e bukur është duke u shkatërruar. Së dyti është workshopi që kemi  zhvilluar dhe fokusohet në rigjenerimin e shumë produkteve. Dizajni dhe arti i instalacionit shërben si një shpalosje e mënyrës unike të shprehjes së emocioneve dhe imazhimit të një jetë dinjitoze. Përmes dizajnjt, kultura e ndryshme shfaqen në mënyra të ndryshme, ndërsa çështjet sociale shpesh adresohen dhe shprehën në mënyra inovative. Gjithashtu, dezajni promovon procesin e shërimit, inkurajon analizën kritike, dhe mbrojt trashëgiminë kulturore.

Si është pritur nga publiku?

Është pritur shumë mirë workshopi dhe fokusi që patëm tek dizajni i rigjeneruar. Kjo temë i futi dhe i integroi më së miri të rinjtë pjesëmarrës. Në fakt sado skeptikë ishin në fillim më pas ishte një proces pune shume i shpejtë dhe zhvillues. Ndërsa nga publiku në tërësi kemi pasur të grupmoshave të ndryshme. Ekspozita ka synuar që përtej estetikës të ndikonte tek disa çështje të caktuara. Është përdorur metafora e shkëmbinjve koralorë për të shqyrtuar se si parimet e natyrës dhe ekosistemit të saj kalojne procese rigjeneruese ashtu mund të zhvillohen dhe produkte rigjeneruese të cilat mund të ndikojnë në dizajn. Të cilët po ballafaqohen gjithashtu me ndikimin e hershëm të ndryshimeve klimatike, duke përjetuar zbardhjen e shpeshtë të korales së tyre.

Lexo: Si të dalloni individin mizor të maskur si të mirë…

Kjo ekspozitë ka ardhur vetëm në Tiranë?

Jo kjo ekspozitë është lëvizëse nis nga Sarajeva dhe më pas kalon në Beograd, Prishtinë, Maqedoni dhe deri në Indi. Qëllimi është që të zhvillohen produkte të tregut aktual dhe të kontekstit shqiptar, duke nxitur krijimin e tregut për produkte utulitare etj. Tema ka qenë e fokusuar në higjenën orale dhe këtu ka qenë fokusi i produkteve. Në qytete si Vjena, Sarajeva apo Tirana, koncepti i dizajnit rigjenerues ka potencialin për të ndryshuar perceptimet tona dhe për të inkurajuar veprime që kanë një impakt të qëlluar. Dizajni rigjenerues nuk është thjesht për qëndrueshmëri; ai synon të rikthejë dhe të rimarrë jetë ekosistemet në vend të thjeshtësimit të dëmeve. Kjo qasje e dizajnit përpiqet të zgjidhë problemet duke krijuar një efekt pozitiv mbi mjedisin, duke promovuar rinovimin dhe rikthimin e natyrës në mënyra të qëndrueshme dhe të kuptueshme.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0