Idetë që duken të parëndësishme mund të ndryshojnë botën - Business Magazine Albania

Idetë që duken të parëndësishme mund të ndryshojnë botën


Ju mund të keni parë mrekullinë inovative “Dreambird 1417” të Virgin Atlantik – një aeroplan me krahë që imitojnë aerodinamikën e një zogu në fluturim, me ambicie për të krijuar një linjë ajrore më të shpejtë, më të pastër dhe më të vetë-qëndrueshme.

Reagimet kanë qenë të ndryshme, shumë njerëz supozuan se kjo ishte një shaka. Të tjerëve iu them se disa nga shpikjet më të mëdha të botës janë besuar se kanë qenë shaka dhe duken si të pamundura.

Bota tundi kokat e tyre gjatë përpjekjeve të hershme të Orville dhe Wilbur Wright për të vënë njerëzit në fluturim. Fred Smith-it iu dha nota 4 për letrën e tij ekonomike në lidhje me një sistem të transportimit  të naftës në paketat e ndjeshme. Ideja e tij redimentare shkoi për t’u bërë FedEx.

Në vitin 1986 dhashë një intervistë për një publikim muzikor me emër dhe pa turpësi u tha se Virgin kishte zhvilluar fshehurazisht një ‘Music Box’. Në të kishim ruajtur çdo pjesë muzikore që na lejohej dhe që na pëlqente, për një tarifë të vogël, ku mund të shkarkohej çdo këngë apo album i dëshiruar.

Doli se shakaja ishte në të vërtetë për mua, për shkak se shumë vite më vonë Steve Jobs shpjegoi se ai kishte marrë shumë nga kjo ide. Ndërsa ne kurrë nuk do ta dimë me siguri, gjithmonë kam menduar me vete nëse kjo shaka shkaktoi lindjen e iTunes dhe iPod – e cila për ironi kontriboi në falimentimin e Virgin Megastore (edhe pse ajo tani ka lulëzuar sërish në Lindjen e Mesme dhe më gjerë) dhe ndryshoi të gjithë industrinë e muzikës.

Anëtarët e ekipit tim shpesh bëhen konfuzë kur u flas për ide, të cilat atyre iu duken të çmendura – dhe shpesh reagojnë duke thënë, ‘ai po tallet apo e ka me të vertetë?’ Në fakt unë njihem për dashurinë time ndaj gjërave pak të çuditshme, megjithatë realiteti është se ne të gjithë duhet të përpiqemi të kalojmë kufizimet e pritshmërive. Të mjaftohesh vetëm duke arritur çfarë është e mundur, është një mënyrë e sigurtë për të ‘vrarë’ kureshtjen dhe për të mos ushqyer botën e ideve revolucionare.

Disa nga ju mund të mbajnë mend idenë tonë të një avioni me dysheme prej xhami. Ne jemi përpjekur të përfshijmë disa gjëra praktike në këtë projekt të ri.

burimi: Virgin

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0