Heineken po synon të bëhet lider i tregut të pijeve pa alkool - Business Magazine Albania

Heineken po synon të bëhet lider i tregut të pijeve pa alkool


Heineken, birra holandeze ka lançuar një version me zero alkool të produktit të saj më të madh, pasi marka po synon një pozicion udhëheqës global në një kategori me rritje të shpejtë.

Ndryshe nga konkurrentët, të cilët kanë birra jo-alkoolike të përshtatura për tregjet individuale, gjigandi i pijeve lançoi Heineken 0.0Grand Prix në Barcelonë me plane për ta shitur produktin në 14 tregje në Europë, Rusi dhe Izrael.

Mes viteve 2010 dhe 2015, tregu europian i birrës me zero alkool u rrit me rreth 5% në vit, një treg në të cilin Heineken synon të hyjë me një birrë pa “hangover” për konsumatorët e tij.

Për kompanitë prodhuese të birrës, birra pa alkool ka shpenzime të larta, pasi tatimi do të ishte i ngjashëm me atë të pijeve të buta, një kategori potencialisht nën kërcënim pasi birraritë po bëhen më të afta të theksojnë kredencialet natyrore të birrës dhe të ofrojnë pije më të shëndetshme.

“Ne duam ta bëjmë Heineken markën kryesore të birrës globale në 0.0.” tha Gianluca Di Tondo, drejtues i markës Heineken.

Heineken 0.0 është produkt i një “cikli të mësuarit të virtytshëm”, tha Codruta Berbecaru, menaxhere e projekteve në nivel global në Heineken.

Burimi: warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0