Gral Albania, të bësh blerje nga një Qendër Tregtare Online - Business Magazine Albania

Gral Albania, të bësh blerje nga një Qendër Tregtare Online


“Nëse një punë e bën me pasion, ke eksperiencë dhe punon më fort kur has vështirësi, suksesi do të jetë i padiskutueshëm,” ky ishte mesazhi i dyshes Pranvera Rrapushi dhe Elona Kule në një intervistë për BusinessMag.

Pranvera dhe Elona janë bashkë-themelueset e një iniciative të përbashkët të quajtur Gral Albania.

Themeluar në Gusht të 2017 me idenë e një Qendre Tregtare Online ku shitësit dhe blerësit takohen për të vendosur marrëveshjet më të mira rreth produkteve, Gral Albania ofron një gamë të gjerë produktesh të kategorive të ndryshme duke filluar nga veshjet deri te bizhuteritë, librat dhe produktet e sportit.

GRAL u krijua duke u bazuar në infrastrukturën e modeluar nga gjigantët botërorë, kombinuar me fizionominë e tregut Shqiptar dhe tipologjinë e konsumatorit Shqiptar.

I përshtatur për Shqipërinë, i ndërtuar nga dy vajza të talentuara shqiptare, GRAL vjen në treg me ambicien për të ndihmuar konsumatorët dhe bizneset të gjejnë njëri-tjetrin në mënyrën më të shëndetshme të mundshme.

Lexoni: Startup, ja 5 fituesit e IDEA 2019

Brand-e të mirënjohura janë bashkuar në këtë projekt, si: Cliche Albania, DukiDaso, Parfois, Tulips, Kiss Me Make Up Milano, Avon, Bentetton, Gruppo Fiori, Brand Shop, Axel, La Market, Macron, Dilvin, Satur, etj.

Ajo që sjellin ndryshe vajzat, është se i japin një vlerë të shtuar biznesit duke qenë se ofrojnë çmime me ulje. Kanë një staf që merret me përzgjedhjen e produkteve, një departament që bën studimin e tregut. “Ne nuk kemi një stok tonin, marrim më të mirat nga secili dyqan,” thonë ato.

“Ne duam të krijojmë një komunitet dhe jo thjesht të jemi një platformë që vetëm shet. Kemi një vizion shumë të qartë që të jemi një kompani ballkanike, pas dy vitesh,” shprehet dyshja. “Aktualisht jemi tek faza e trajnimeve, network-ut dhe gjetjes së kontakteve të duhura për partneritet apo bashkëpunime potenciale.”

Ato kanë qenë vazhdimisht pjesëmarrëse nëpër kompeticione të ndryshme ku dhe kanë fituar çmime në vlera monetare, si dhe së fundi ishin të ftuara nga Ministrja e Financave Nina Angelovska në Shkup, Maqedoninë e Veriut, në një event ku në qendër të vëmendjes ishte biznesi dixhital dhe sipërmarrëset femra.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0