Startup, ja 5 fituesit e IDEA 2019 - Business Magazine Albania

Startup, ja 5 fituesit e IDEA 2019


Pas një përvoje intensive disa mujore, IDEA 2019 kurorëzoi 5 fituesit, të cilët vlerësohet të kenë ofruar idetë më inovative të biznesit, të qëndrueshme dhe me një pjesëmarrje aktive në trajnim. Para jurisë së përbërë nga drejtues të Albtelecom, DIHA (Dhoma Gjermano Shqiptare e Tregtisë) Deloitte dhe Iceberg Communications, finalistët prezantuan idetë e tyre në emisionin e Diell, në Top Channel.

Katër prej ideve individuale fituan mbështetje nga 4 mijë euro nga IDEA, mbështetur nga qeveria gjermane. Një prej ideve të prezantuara në grup fitoi 7000 euro. Ndërkohë, të gjithë finalistët morën mbështetje nga anëtarët e jurisë dhe Business Magazine, për shërbime të ndryshme. Përmes Businessmag dhe New Media Communications, dy prej finalistëve do të mund të mbështeten në zhvillimin e ideve të tyre për 6 muaj në zhvillimin e Marketingut dhe PR.

Ja cilët janë 5 fituesit e ideve më të mira të biznesit

Kozeta (Lico) Halili është stiliste në Vlorë prej disa vitesh me Butik&Atelie Kozeta. Ajo po punon në riprodhimin e kostumeve popullore tradicionale shqiptare dhe prodhim të veshjeve moderne të ndërthurur me artizanalen.

Kozeta tregon për Businessmag se po synon të sjellë, “një vlerë të shtuar, një risi për qytetin e Vlorës. Nisma erdhi si rezultat i vetë kërkesës së klientëve të mi besnikë dhe klientëve të rinj”.

Produktet që Kozeta ofron janë veshje ekonomike për t’u blerë nga kushdo, por që përcjellin vlera tradicionale të vendit tonë te turistët e huaj e njëkohësisht vlera që përcillen edhe te brezi i ri.

Kozeta tregon se, produktet e saj janë veshje të punuara në mënyrë artizanale nga duart e grave vlonjate. Nuk janë veshje luksi, por luksi konsiston në punimin me dorë të çdo elementi traditional kombëtar që përban veshja. “Veshjet moderne me ndërthurje artizanale konsistojnë në idenë e përqafimit të së ardhmes me realitetin nga kemi ardhur, me sëndukun me vlera, cilësi e tradita të të parëve tanë.

Kozeta ka edhe një pikë shitje në Tiranë. Ajo parashikon ta zgjerojë aktivitetin e saj brenda dhe më vonë edhe jashtë Shqipërisë. E diplomuar në Menaxhim-Biznes, ajo dashuron punën si stiliste, me artin e trashëguar nga prindërit.

Lexo: Sfida IDEA përzgjedh finalistët

Neorent Lumshi. Ideja e Neorentit është të automatizojë sektorin e bujqësisë. Sipërmarrja e tij ende nuk është hapur plotësisht. Neorenti tregon se, “jemi në ndërtimin e prototipit të dytë të produktit. X-Sper është një robot, i cili do të kryejë spërkatjen e pesticideve në sera duke rritur efikasitetin dhe duke ulur kostot e prodhimeve bujqësore”. Reparti do të hapet në Shijak së shpejti. Është nje produkt inovativ, teknologjik dhe do të sjellë risi në treg”.

Erik Gjermeni, fitoi në konkursin e Ideas me një ide të re në tregun e shërbimeve. Flasim për  aplikacionin “Bubbles”. “Aplikacioni siguron transportimin e rrobave nga shtëpia e klientit në pastrimin kimik të dëshiruar dhe anasjelltas”. Erik është 26 vjeç. Ai vjen pas studimeve të zhvilluara në Londër, ku është diplomuar për Statistikë. Idetë më të mira sipas tij janë ato që zgjidhin probleme, të cilat nuk i dinim që i kishim!

Pranvera Rrapushi, drejton kompaninë “GRAL Albania”. GRAL vjen me një eksperiencë të re blerjesh online, me çmimin më të ulët në treg për çdo produkt. “Vizioni për të ardhmen është krijimi i kapaciteteve ballkanike, duke qenë “Komuniteti Online” më i gëzuar në Shqipëri! GRAL, Stili YT!”. Pranvera është diplomuar për Shkencat e Natyrës dhe Administrim Biznesi.

Stilian Jankulla. Me idenë e tij “Premti” Stiliani është i fokusuar në prodhimin, ambalazhimin dhe tregtimin e produkteve autoktone përmetare si: mjaltë, reçel dhe gliko përmeti. I gjithë ky proçes synon të bëhet në mënyrë artizanale dhe sipas traditës. Sipas tij, suksesi i këtij biznesi qëndron tek cilësia, shija dhe tradita. Themelues i kësaj sipërmarrje të re, Stiliani ka një diplomë në menaxhim biznes.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0