Përdoruesit duhet të nxiten drejt funksioneve të sigurisë. Kjo është gjetja kryesore katër muaj pas nismës së Google për të regjistruar përdoruesit në verifikimin me dy faktorë si parazgjedhje, e detajuar në një postim në blog që përkon me “Ditën e Internetit më të Sigurt” më 8 shkurt.
Në Tetor 2021, kompania njoftoi planet për të aktivizuar verifikimin me dy faktorë si parazgjedhje për 150 milionë përdorues të Google që nuk e përdornin aktualisht shërbimin dhe për të kërkuar që 2 milionë krijues të YouTube ta përdorin atë. Në postimin e fundit, Google thotë se ka parë një rënie prej 50% të llogarive që janë sulmuar nga hakerat në atë grup përdoruesish testues.
Strategjia tregon fuqinë e një gjiganti teknologjik si Google për të ofruar siguri, si parazgjedhje dhe përshtatet në një projekt shumëvjeçar për të çuar përdoruesit drejt një modeli më të fortë sigurie – duke synuar përfundimisht një të ardhme pa fjalëkalime, sipas një postimi tjetër në blog të publikuar nga kompania vitin e kaluar.
Verifikimi me dy faktorë, ose “verifikimi me dy hapa” (2SV) siç e thotë Google, është një shtyllë thelbësore e kësaj strategjie, pasi siguria e llogarisë rritet ndjeshëm nga kërkesa për një artikull fizik si një çelës sigurie ose telefon për të marr kodet përmes aplikacionit ose SMS. Por historikisht, problemi ka qenë ai i informimit dhe vënies në jetë nga përdoruesit.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.