Google i kthen 100,000 dollarë 12 vjeçarit që i shpenzoi gabimisht në AdWords - Business Magazine Albania

Google i kthen 100,000 dollarë 12 vjeçarit që i shpenzoi gabimisht në AdWords

~2 minuta lexim


Fama erdhi me një çmim për djalin spanjoll, i cili gabimisht harxhoi rreth 100,000 euro në tarifa reklamimi në Google, ndërkohë që po përpiqej të përhapte bandën e tij muzikore online.

Por kompania e kërkimit tha se do të hiqte dorë nga fatura pasi kuptuan se 12-vjeçari vetëm kishte bërë një “gabim” të kushtueshëm.

Në Gusht, Jose Javier krijoi një llogari në AdWords, një shërbim paguaj-për-klikim i Google që vendos reklama mbi rezultatet e kërkimit dhe në site të tjera. Klienti jep informacionin e kartës së tij të kreditit dhe paguan vetëm kur dikush klikon lidhjen.

Javier – prindërit e të cilit kishin hapur një llogari kursimi në emrin e tij – dha informacionin e tij bankar duke menduar se do të fitonte para nga reklamat në website-in e tij të bërë vetë.

Kompania e kuptoi se “gjithçka ishte një gabim dhe se e bëri pa u menduar”, tha një folëse për Google të mërkurën. Në deklaratë kompania tha se do të hiqte dorë nga fatura e djalit.

 

burimi: Pc-World

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Jepi vetes lejen të jesh kreativ dhe të ndërtojë gjëra që mund të ndryshojnë botën.”
— Jeff Bezos
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0