Google i kthen 100,000 dollarë 12 vjeçarit që i shpenzoi gabimisht në AdWords - Business Magazine Albania

Google i kthen 100,000 dollarë 12 vjeçarit që i shpenzoi gabimisht në AdWords


Fama erdhi me një çmim për djalin spanjoll, i cili gabimisht harxhoi rreth 100,000 euro në tarifa reklamimi në Google, ndërkohë që po përpiqej të përhapte bandën e tij muzikore online.

Por kompania e kërkimit tha se do të hiqte dorë nga fatura pasi kuptuan se 12-vjeçari vetëm kishte bërë një “gabim” të kushtueshëm.

Në Gusht, Jose Javier krijoi një llogari në AdWords, një shërbim paguaj-për-klikim i Google që vendos reklama mbi rezultatet e kërkimit dhe në site të tjera. Klienti jep informacionin e kartës së tij të kreditit dhe paguan vetëm kur dikush klikon lidhjen.

Javier – prindërit e të cilit kishin hapur një llogari kursimi në emrin e tij – dha informacionin e tij bankar duke menduar se do të fitonte para nga reklamat në website-in e tij të bërë vetë.

Kompania e kuptoi se “gjithçka ishte një gabim dhe se e bëri pa u menduar”, tha një folëse për Google të mërkurën. Në deklaratë kompania tha se do të hiqte dorë nga fatura e djalit.

 

burimi: Pc-World

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0