Po ndodh: njerëzit po shkojnë përsëri në vendet publike duke pasur një “kompjuter fytyre” që regjistron video nga koka e tyre. Vetëm se këtë herë, ky kompjuter fytyre është shitur nga Meta, jo nga Google.
@carrotsurvivor Meta quest 3 is a game changer. #VR #meta #metaquest3 #future
Përshëndetuni me “Glassholes” të Meta-s. Gjatë fundjavës, kur blerësit kaluan kohë me headsetin e ri Meta Quest 3, disa prej tyre filluan të postonin video ku interagojnë me botën reale në vend që të luajnë lojëra.
OK don't be mad. But someone had to do it.
walked into a cafe in mixed reality pic.twitter.com/WSJEMWuG00
— CIX ᯅ/acc (@cixliv) October 16, 2023
Nuk është më teknikisht impresionues fakti që headseti i ri i Meta ju lejon të gatuani një ushqim, të pastroni shtëpinë ose të shijoni një kafe të mirë në një ditë të bukur pa hequr kurrë makinerinë ? Kjo është ajo që mundëson videoja full-color me përçim të ulët latenci të Quest 3. Nuk zgjati shumë deri sa njerëzit filluan të testonin kufijtë, teknologjikisht dhe në mënyrë shoqërore.
Lexo edhe:Prezantohet gjenerata e ardhshme e syzeve të zgjuara Meta RayBan
Jay Mayo ecte në dyshemenë e Nju Jorkut Comic-Con me kufje , duke regjistruar video të të huajve gjatë rrugës.
Kukurio59 filmoi veten duke pritur për një ashensor, tashmë një nga hapësirat më të vështira shoqërore që njerëzimi mund të ofrojë. (Ata gjithashtu filmuan disa demo më pak publike.)
@kukurio59 Waiting for the Elevator in Mixed Reality is crazy! #quest3 #mr #ar #mixedreality #augmentedreality #elevator #waiting #virtualreality
Një dekadë më parë, opinioni publik u kthye kundër Google Glass, me pronarët e bizneseve publike në veçanti që dolën kundër teknologjisë. Restorantet, kinematë, kazinotë, baret dhe institucione të tjera publike i ndaluan plotësisht kufjet – një grua dyshohet se u sulmua pasi mbante Google Glass në San Francisko dhe një pionier i XR u sulmua në Paris ndërsa përdorte një pajisje me pamje të ngjashme.
Por, kjo ishte një dekadë më parë, toleranca për fotografinë publike dhe rezistenca ndaj teknologjisë së veshjes kanë ndryshuar të gjitha në mënyrë të konsiderueshme që kur Google prezantoi për herë të parë “Glass“. Ndoshta nuk do të jetë një problem i tillë këtë herë? Kamerat e telefonave inteligjentë kudo janë tashmë normale dhe bizneset e vogla shpesh përfitojnë nga kjo.”
Ndërsa Meta ka menduar shumë për t’u siguruar që Ray-Bans-et e saj të ngjashme me syzet të mos bien në të njëjtën grackë – publikimi i shpjeguesve të privatësisë dhe udhëzimeve për përdorimin e atyre syzeve në publik, duke përfshirë njoftimin në mënyrë proaktive të njerëzve që po regjistroni – Quest 3 nuk duket të ketë udhëzime të ngjashme të publikuara.
Është gjithashtu pak më e vështirë për kalimtarët që të kuptojnë se kur po regjistron Quest 3. Thjesht pulson një dritë të bardhë, ngadalë, dhe është një dritë që tashmë është ndezur si parazgjedhje.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.