"Glass Holes": Meta prezanton risinë e fundit - Business Magazine Albania

“Glass Holes”: Meta prezanton risinë e fundit

"Glass Holes": Meta prezanton risinë e fundit

Po ndodh: njerëzit po shkojnë përsëri në vendet publike duke pasur një “kompjuter fytyre” që regjistron video nga koka e tyre. Vetëm se këtë herë, ky kompjuter fytyre është shitur nga Meta, jo nga Google.

@carrotsurvivor

Meta quest 3 is a game changer. #VR #meta #metaquest3 #future

♬ redrum – Joss 🦇

Përshëndetuni me “Glassholes” të Meta-s. Gjatë fundjavës, kur blerësit kaluan kohë me headsetin e ri Meta Quest 3, disa prej tyre filluan të postonin video ku interagojnë me botën reale në vend që të luajnë lojëra.

Nuk është më teknikisht impresionues fakti që headseti i ri i Meta ju lejon të gatuani një ushqim, të pastroni shtëpinë ose të shijoni një kafe të mirë në një ditë të bukur pa hequr kurrë makinerinë ? Kjo është ajo që mundëson videoja full-color me përçim të ulët latenci të Quest 3. Nuk zgjati shumë deri sa njerëzit filluan të testonin kufijtë, teknologjikisht dhe në mënyrë shoqërore.

Lexo edhe:Prezantohet gjenerata e ardhshme e syzeve të zgjuara Meta RayBan

Jay Mayo ecte në dyshemenë e Nju Jorkut Comic-Con me kufje , duke regjistruar video të të huajve gjatë rrugës.

Kukurio59 filmoi veten duke pritur për një ashensor, tashmë një nga hapësirat më të vështira shoqërore që njerëzimi mund të ofrojë. (Ata gjithashtu filmuan disa demo më pak publike.)

@kukurio59

Waiting for the Elevator in Mixed Reality is crazy! #quest3 #mr #ar #mixedreality #augmentedreality #elevator #waiting #virtualreality

♬ original sound – Kukurio

 

Një dekadë më parë, opinioni publik u kthye kundër Google Glass, me pronarët e bizneseve publike në veçanti që dolën kundër teknologjisë. Restorantet, kinematë, kazinotë, baret dhe institucione të tjera publike i ndaluan plotësisht kufjet – një grua dyshohet se u sulmua pasi mbante Google Glass në San Francisko dhe një pionier i XR u sulmua në Paris ndërsa përdorte një pajisje me pamje të ngjashme.

Por, kjo ishte një dekadë më parë,  toleranca për fotografinë publike dhe rezistenca  ndaj teknologjisë së veshjes kanë ndryshuar të gjitha në mënyrë të konsiderueshme që kur Google prezantoi për herë të parë “Glass“. Ndoshta nuk do të jetë një problem i tillë këtë herë? Kamerat e telefonave inteligjentë kudo janë tashmë normale dhe bizneset e vogla shpesh përfitojnë nga kjo.”

Ndërsa Meta ka menduar shumë për t’u siguruar që Ray-Bans-et e saj të ngjashme me syzet të mos bien në të njëjtën grackë – publikimi i shpjeguesve të privatësisë dhe udhëzimeve për përdorimin e atyre syzeve në publik, duke përfshirë njoftimin në mënyrë proaktive të njerëzve që po regjistroni – Quest 3 nuk duket të ketë udhëzime të ngjashme të publikuara.

Është gjithashtu pak më e vështirë për kalimtarët që të kuptojnë se kur po regjistron Quest 3. Thjesht pulson një dritë të bardhë, ngadalë, dhe është një dritë që tashmë është ndezur si parazgjedhje.

the verge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0