Gjirofarma, historia e një biznesi në mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg! - Business Magazine Albania

Gjirofarma, historia e një biznesi në mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg!

Gjirofarma
~7 minuta lexim

Gjirofarma, është ndër bizneset që u pozicionua mirë në treg me brandin e saj që në fillimet e aktivitetit. Ajo është ndër rrjetet e para të bulmetit vendas, duke mbërritur te klienti me produkte si:  djathi, kosi, salca e gjiza. Sot, qindra bujq dhe fermerë kanë pranë tyre një kompani që garanton blerjen e lëndës së parë. 

Gjirofarma ka investuar që në fillim në aplikimin e teknologjive të reja për përpunimin e qumështit. Marka e saj ka kaluar edhe kufijtë duke mbërritur deri në Amerikë. Drejtuesit e kompanisë thonë se ky nuk është vetëm eksport, por edhe mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg

Ne kemi zhvilluar një intervistë me drejtorin ekzekutiv të kompanisë Marko Konomi, për të mësuar më shumë se si kompania ia ka dalë të dallojë në një sektor kaq konkurrues.

Cila është historia pas Gjirofarma? Si u mor vendimi për t’u futur në industrinë e përpunimit të qumështit?  

Ideja për krijimin e një shoqërie për përpunimin e qumështit në zonën e Gjirokastrës, e cila është një zonë e famshme prej dekadash për produktet cilësore të bulmetit, e ka zanafillën në mes të viteve ’90. Arsyeja lidhet pikërisht me zonën dhe me veçantitë e saj për sa i përket qumështit dhe nënprodukteve të tij, si dhe nevojës së dukshme në atë kohë për një njësi moderne të përpunimit të qumështit, e cila do të bënte të mundur shkëputjen nga tradita e njësive shumë të vogla të përpunimit, të cilat vazhdonin të përdornin metoda të vjetëruara dhe që bazoheshin në teknologji të vjetëruar. Nga ana tjetër, ishte e dukshme se kishte ardhur koha për një qasje të re ndaj fermerëve, duke i shtyrë dhe ndihmuar ata që të shkëputeshin përfundimisht nga e kaluara e kooperativave bujqësore të tipit komunist dhe ideve të prapambetura që kjo e kaluar mbarte me vete. 

Artikulli u publikua në faqen 64 të numrit 31 të revistës Business Magazine AlbaniaJu mund Abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 31 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Teknologjia nuk është asgjë. E rëndësishme është që të kesh besim te njerëzit.”
— Steve Jobs
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0