Gjirofarma, historia e një biznesi në mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg! - Business Magazine Albania

Gjirofarma, historia e një biznesi në mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg!

Gjirofarma

Gjirofarma, është ndër bizneset që u pozicionua mirë në treg me brandin e saj që në fillimet e aktivitetit. Ajo është ndër rrjetet e para të bulmetit vendas, duke mbërritur te klienti me produkte si:  djathi, kosi, salca e gjiza. Sot, qindra bujq dhe fermerë kanë pranë tyre një kompani që garanton blerjen e lëndës së parë. 

Gjirofarma ka investuar që në fillim në aplikimin e teknologjive të reja për përpunimin e qumështit. Marka e saj ka kaluar edhe kufijtë duke mbërritur deri në Amerikë. Drejtuesit e kompanisë thonë se ky nuk është vetëm eksport, por edhe mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg

Ne kemi zhvilluar një intervistë me drejtorin ekzekutiv të kompanisë Marko Konomi, për të mësuar më shumë se si kompania ia ka dalë të dallojë në një sektor kaq konkurrues.

Cila është historia pas Gjirofarma? Si u mor vendimi për t’u futur në industrinë e përpunimit të qumështit?  

Ideja për krijimin e një shoqërie për përpunimin e qumështit në zonën e Gjirokastrës, e cila është një zonë e famshme prej dekadash për produktet cilësore të bulmetit, e ka zanafillën në mes të viteve ’90. Arsyeja lidhet pikërisht me zonën dhe me veçantitë e saj për sa i përket qumështit dhe nënprodukteve të tij, si dhe nevojës së dukshme në atë kohë për një njësi moderne të përpunimit të qumështit, e cila do të bënte të mundur shkëputjen nga tradita e njësive shumë të vogla të përpunimit, të cilat vazhdonin të përdornin metoda të vjetëruara dhe që bazoheshin në teknologji të vjetëruar. Nga ana tjetër, ishte e dukshme se kishte ardhur koha për një qasje të re ndaj fermerëve, duke i shtyrë dhe ndihmuar ata që të shkëputeshin përfundimisht nga e kaluara e kooperativave bujqësore të tipit komunist dhe ideve të prapambetura që kjo e kaluar mbarte me vete. 

Artikulli u publikua në faqen 64 të numrit 31 të revistës Business Magazine AlbaniaJu mund Abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 31 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0