Gjermania 670 euro shpenzime në ditë për emigrantët në 2016-ën


Shtetet federale të Gjermanisë kanë planifikuar që në total të shpenzojnë 16.5 miliardë euro në vitin 2016 për emigrantët.

Lajmi është bërë i ditur nga një studim vendas, i cili ka marrë nën shqyrtim planifikimet e bëra nga Ministritë e Financave të shteteve respektive. Fondet do të shpenzohen për strehim, ushqim, dhe një sërë shërbimesh ku përfshihen kujdesi shëndetësor, edukimi, etj. Në bazë të një përllogaritjeje, strehimi i një emigranti i kushton Gjermanisë afro 670 euro në ditë.

Një problem më serioz i menaxhimit të refugjatëve është bërë edukimi. Qeveria ka njoftuar se për të shkolluar 300.000 fëmijë që kanë kërkuar azil me prindërit e tyre, nevojiten afro 25.000 mësuesë.
Megjithatë, nuk janë vetëm fëmijët ata të cilët kanë nevojë për shkollim, pasi pjesa më e madhe e të rriturve nuk e zotëron gjuhën gjermane.

Sa i përket shpenzimeve, ekspertët thonë se përllogaritja është bërë në bazë të një projeksioni të bazuar në trendin aktual të ardhjeve të azil-kërkuesve. Shifra e shpenzimeve mund të ndryshojë në rast se parashikimi nuk do të jetë i saktë. Kjo do të thotë se në rast se në vend do të vijnë më shumë emigrantë shpenzimet do të rriten dhe anasjelltas.

/Telegrafi/

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale