General Motors synon të instalojë 40 mijë pika karikimi për makinat elektrike. Strategjia që po përdor - Business Magazine Albania

General Motors synon të instalojë 40 mijë pika karikimi për makinat elektrike. Strategjia që po përdor

Në fund të vitit të kaluar, General Motors njoftoi Programin e Karikimit të Komunitetit të Tregtarëve, i krijuar për të zgjeruar aksesin e karikuesve për makinat elektrike. Që atëherë, rreth 1000 tregtarë të General Motors janë regjistruar në program – rreth një e katërta e të gjithëve në Amerikën e Veriut.

GM po u ofron tregtarëve pjesëmarrës deri në 10 stacione karikimi të nivelit 2 për t’i instaluar në vende kyçe në të gjithë komunitetet e tyre.

Programi është pjesë e përpjekjes më të gjerë të GM për të rritur aksesin e karikuesve për makinat elektrike. Prodhuesi i automjeteve synon të instalojë 40,000 stacione karikimi të nivelit 2 në të gjithë SHBA dhe Kanada, duke dyfishuar numrin e stacioneve publike të karikimit të Nivelit 2.

Lexo edhe: Studimi i Entit Rregullator të Energjisë: Makinat elektrike me kosto 9 -11 herë më të ulëta se ato me djegie

Sipas prodhuesit të automjeteve, gati 90 për qind e popullsisë së SHBA-së jeton brenda 10 miljeve nga një tregtar i makinave të prodhuara nga General Motors. “Tregtarët tanë janë thellësisht të përfshirë dhe të besuar në komunitetet e tyre dhe janë të pozicionuar mirë për të përcaktuar vendndodhjet që zgjerojnë aksesin në karikimin e automjeteve elektrike,” tha Hoss Hassani, nënkryetar i GM EV Ecosystem. Ata mund të zgjedhin shkolla, biznese të vogla, vende argëtimi dhe destinacione të tjera të njohura në komunitet për karikuesit./ Motor 1

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0