Garë “e ashpër” mes platformave të transmetimit. Disney nxjerr shërbimin e ri - Business Magazine Albania

Garë “e ashpër” mes platformave të transmetimit. Disney nxjerr shërbimin e ri

~2 minuta lexim

Disney do të nisë një shërbim të ri transmetimi të mbështetur nga reklamat në SHBA në dhjetor, një përpjekje kjo që kalon Netflix-in në garën për abonentët me pagesë.

Firma raportoi 221.1 milionë abonentë në tre platformat e saj të transmetimit në fillim të korrikut. Kjo e vendosi atë përpara Netflix, i cili tashmë  ka humbur një numër të madh abonentësh

Por Disney paralajmëroi se humbja e të drejtave të transmetimit për kriket në Indi do të zvogëlonte rritjen e abonentëve të saj në krahasim me parashikimet e mëparshme. Firma, e cila zotëron gjithashtu platformën e transmetimit për të rritur Hulu dhe ESPN+ të fokusuar në sport, tha se kërkesa për produktin e saj Disney+ mbeti e fortë.

Lexo edhe: Netflix shtrenjton shërbimin

Mbyllja brenda e njerëzve për shkak të  pandemisë u dha një nxitje shërbimeve të  transmetimit si Disney, por lehtësimi i kufizimeve të Covid nuk duket se po e pengon atë të tërheqë klientë të rinj.

Kompania shtoi 14.4 milionë abonentë të Disney+ në tremujor, shumë prej tyre jashtë SHBA-së – shumë më tepër nga sa prisnin analistët.

Firma planifikon të nisë shërbimin e saj të financuar nga reklamat jashtë SHBA-së vitin e ardhshëm.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0