Gabimet më të mëdha të menaxhimit dhe si t’i shmangni ata
Përditësuar së fundmi: 19/11/2019

Gabimet më të mëdha të menaxhimit dhe si t’i shmangni ata

Share
nga Ornela Trupja
Nën 19, 2019

Cilat janë disa nga gabimet më të mëdha të menaxhimit të kohës që bëjnë njerëzit dhe si mund të shmangen? Ishte kjo pyetja që fillimisht u shfaq në Quora : 

Autori Nir Eyal  iu përgjigj kësaj pyetje. Ai tha se mund të fliste shumë mirë rreth kësaj çështje pasi ishte një ndër personat që ka gabuar në manxhimin e kohës. Gjatë rrugëtimit të tij ai ka zbuluar të mirat dhe të këqijat e menaxhimit të kohës. Në këtë artikull do të lexoni katër prej tyre:

Nuk e trajtoni kohën në mënyrë të vlefshme
Trajtimi i kohës në mënyrë të vlefshme tregon respektin që keni për të. Sa më shumë të dini vlerën e kohës, aq produktiv.

Mos bërja e një programi ditor
Studimet kanë treguar se shumica e njerëzve kryesisht e amerikanëve kanë probleme me menaxhimin e kohës. Kjo do të thotë se njerëzit zgjohen dhe e nisin ditën pa plan dhe i bëjnë gjërat në mënyrë spontane. Për Nir Eyal, ky është një problem i madh, por jo i pa rregullueshëm. Bërja e një plani ditor lidhur me punën i ndihmon njerëzit që të rimarrin në dorë kontrollin e vetes dhe kohës.

Lexo: 11 gabime që bëni me menaxhimin e kohës suaj

Bërja e një liste me detyra për menaxhimin e kohës
Gjithmonë duhet të rendisni në një dokument apo në një copë letër gjërat që ju duhen. Ka disa mënyra për të renditur gjërat nga më të rëndësishmet deri tek pak më të rëndësishmet. Por, ai sugjeron që renditja e gjithçkaje është një gabim i madh, pasi duhet të renditen gjërat më me përparësi me qëllim që të mos ketë ngatërresa.

Jepini kohë vetes të tregoni vlerat tuaja
Në përgjithësi ne i bëjmë gjërat mekanike, “Bëj këtë”, “Bëj atë”… dhe rrallë fokusohemi tek vlerat. Duhet të sigurohemi që orari po pasqyron aspektin e vlerave. Është e rëndësishme të kuptoni se çfarë ka me të vërtetë shumë vlerë.

Inc



Evente