“FuckUp Nights”: Si mund të bëhet dështimi një forcë motivuese? - Business Magazine Albania

“FuckUp Nights”: Si mund të bëhet dështimi një forcë motivuese?


“FuckUp Nights” është një seri eventesh mujore që realizohet në të gjithë botën, ku njerëzit flasin për dështimet më të mëdha profesionale ose falimentimet e bizneseve të tyre. Në “FuckUp Night” tregohen histori dështimi por edhe festohet.

Eventi i parë i “FuckUp Night” është realizuar në qytetin e Meksikës, në Shtator të vitit 2012. Që prej asaj kohe, çdo muaj organizohet 1 event për të pirë së bashku dhe për të rrëfyer tri historitë e dështimit. Në çdo “FuckUp Night” 2 ose 3 të ftuar rrëfejnë historinë e tyre të dështimit:

• Për çfarë kishte të bënte projekti i tyre?
• Ku gabuan në këtë projekt?
• Çfarë mësuan prej dështimit?
• Çfarë do të kishin bërë ndryshe?

Qëllimi i tij

  • Dështimi ta shpif por të udhëzon.
  • Dikush mund të mësojë më shumë nga historitë e dështimit sesa nga historitë e suksesit.
  • Për shkak se shumica e profesionistëve nuk e krijojnë “projektin e vitit” në përpjekjen e tyre të parë.
  • Njerëzit ndiejnë nevojën për t’u çliruar nga stigmat që rrethojnë “dështimin”.
  • Komunikimi i dështimit është një hap pozitiv që të gjithë duhet ta kapërcejnë në rrugën drejt suksesit.

Folësit mund të jenë nga fusha të ndryshme: artist, arkitekt, persona në fushën e teknologjisë, të mjedisit, sociale, madje dhe një doktor, i cili para disa vitesh kishte hapur një shtëpi publike që falimentoi. Secili tregon historinë e tij me 10 imazhe, e demostron atë në 40 sekonda dhe në fund të çdo historie audienca bën pyetje.

Eventi organizohet nga Protik Innovation Center, Regional Development dhe partnerë të tjerë, ditën e Shtunë, 13 Maj, ora 7:00 PM, tek Piramida.

Folësit e edicionit të parë:

Dasara Karaiskaj, Gazetare, @da’SARA
Dr. Enriko Ceko, Kreu i departamentit të marketingut në @Professional Business Academy
Arjeta Dhima, Regjizore/Aktore në @iACT Studio
Redi Neziri, CTO/ Shefi i Inxhinierëve në @Top Channel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0