Frikërat që mbajnë zgjuar sipërmarrësit e rinj natën — dhe si t’i përballojnë ato - Business Magazine Albania

Frikërat që mbajnë zgjuar sipërmarrësit e rinj natën — dhe si t’i përballojnë ato

Frikërat që mbajnë zgjuar sipërmarrësit e rinj natën — dhe si t’i përballojnë ato

Marrja e një roli udhëheqës — veçanërisht si një CEO i ri — sjell me vete një set frikërash dhe sfidash të veçanta. Për shumë prej tyre, kjo mund të shkaktojë “sindromën Imposter,” duke i bërë të dyshojnë në aftësitë e tyre për të përballuar kërkesat e pozicionit të ri. Disa udhëheqës të rinj ndihen të bllokuar në fillim, të paaftë për të marrë vendime nga frika se një vendim i gabuar mund të ndikojë negativisht në kompaninë dhe të rrezikojë besueshmërinë e tyre.

Ata bëjnë mbianalizë për të shmangur gabimet ose refuzojnë të ndryshojnë drejtim edhe kur kuptojnë se kanë marrë një vendim të gabuar. Pastaj është presioni për të ndërtuar marrëdhënie të mira me anëtarët e bordit dhe për të fituar besimin e stafit të tyre. Së fundi, ekziston ankthi për çfarëdo surprize ose sfide të papritur që mund të shfaqet ndërsa mësojnë më shumë për funksionimin e brendshëm të kompanisë. Megjithëse këto ndjenja janë të zakonshme, ka mënyra për t’i zbutur ato. Ja disa strategji që  zbatojnë udhëheqësit e rinj për një fillim të fortë dhe të sigurt:

Bëni pyetje dhe praktikoni dëgjimin aktiv

Hapi i parë që marrin udhëheqësit e mëdhenj për të ndërtuar besimin është të kërkojnë kontribut nga ekipi i tyre. CEO-t e suksesshëm mbeten kuriozë në vend që të mendojnë se kanë të gjitha përgjigjet që në fillim. Ata përgatiten për çdo takim dhe bisedë duke menduar për pyetjet e duhura. Kjo nënkupton të hynë me një perspektivë të hapur dhe neutrale në vend që të supozojnë se strategjia e mëparshme duhet të ndryshohet — ose që një qasje e suksesshme nga një kompani e mëparshme do të funksionojë edhe në të renë. Në fillim, CEO-t mund të dëgjojnë rrëfime kontradiktore nga palë të ndryshme. E vetmja mënyrë për të gjetur të vërtetën është të dëgjojnë nga të gjithë. Ndërveprimi i rregullt me punonjësit zgjeron perspektivën e një CEO-je të ri, i ndihmon ata të marrin vendime më të informuara dhe krijon një mjedis mësimor të bazuar në respekt të ndërsjellë.

Kërkoni perspektiva të ndryshme

Ashtu siç është e rëndësishme të dëgjoni ata brenda kompanisë, CEO-t efektivë fitojnë perspektiva edhe nga ata jashtë saj. Kjo nënkupton të dëgjoni klientët për atë që ata duan dhe për mënyrën se si mund të përmirësohet biznesi. Udhëheqësit e mëdhenj kërkojnë gjithashtu këshilla nga CEO të tjerë që mund të ofrojnë komente të paanshme.Udhëheqësit e rinj përfitojnë nga rrethimi me kolegë të besuar nga biznese jo-konkuruese, ndërsa anëtarët e tjerë përfitojnë perspektiva të freskëta nga CEO për herë të parë. Është një model reciprok, dhënie-marrje që i ngrit të gjithë. Qoftë duke mësuar nga klientët, kolegët, folësit ekspertë, librat apo mentorët, përqendrimi në të mësuarin e vazhdueshëm dhe zhvillimin profesional ndihmon në ndërtimin e besimit në udhëheqje.

Lexo edhe:Profesionet që i përshtaten më shumë personalitetit tuaj!

Festoni arritjet e etapave

Për një CEO të ri, besueshmëria duhet të fitohet përmes veprimit. Ndërkohë që shumë njerëz ndihen sikur duan të ndryshojnë gjithçka menjëherë, CEO-të e mëdhenj vendosin pritshmëri realiste për atë se si do të duket suksesi, veçanërisht në vitin e parë. Duke arritur qëllime të vogla që në fillim, udhëheqësit mund të demonstrojnë progres. Festimi i këtyre etapave me ekipin, sado i vogël, kultivon një mendësi pozitive në të gjithë kompaninë. Anëtarët e ekipit vlerësojnë që përpjekjet e tyre të njohin dhe ndjejnë kënaqësi nga puna së bashku për të arritur qëllime të përbashkëta.

Balanconi sfidat e menjëhershme dhe ato afatgjata

CEO-t shpesh përballen me presionin e dyfishtë për të adresuar nevojat e menjëhershme të biznesit ndërsa vendosin strategji afatgjata. Kjo ekuilibër kërkon një qasje të nuancuar — të dish kur të veprosh me vendosmëri dhe kur të ndalesh për të marrë vendime më të informuara. Duke u angazhuar aktivisht në zgjidhjen e çështjeve kritike operacionale, CEO-t e rinj mund të ndërtojnë shpejt besueshmëri me ekipet e tyre. Kjo përmirëson kuptimin e tyre për biznesin ndërsa forcon reputacionin e tyre si udhëheqës të përkushtuar. Kjo, nga ana tjetër, promovon respektin, që është thelbësor për çdo CEO të ri që synon të ketë një ndikim pozitiv dhe të qëndrueshëm. Aftësia për të rafinuar strategjitë bazuar në informacione të reja është thelbësore për kultivimin e besimit brenda organizatave.

Demonstroni vlerat e udhëheqjes

Kur udhëheqësit e rinj hyjnë në një forcë pune, punonjësit ekzistues pyesin së pari cilat janë vlerat e tyre. Ata udhëheqës që kalojnë kohë duke reflektuar mbi vlerat e tyre të udhëheqjes janë në gjendje t’i komunikojnë ato në mënyrë autentike që në fillim. Kur CEO-të demonstrojnë në mënyrë të qëndrueshme vlera të qarta përmes fjalëve dhe veprimeve të tyre, kjo ofron një themel të fortë për të udhëhequr. Kjo vendos tonin për atë lloj kulture dhe parime operacionale që do të pranohen nën udhëheqjen e re.

Komunikoni vizionin

Mund të duhet kohë që një CEO i ri të vendosë bazat për një vizion të kompanisë. Por njëherë që vizioni është solidifikuar, komunikimi efektiv i vizionit strategjik dhe planeve operacionale është thelbësor. Komunikimi vendos një udhërrëfyes të qartë, menaxhon pritshmëritë dhe stabilizon besimin e palëve të interesuara gjatë periudhave të tranzicionit. Krijimi i një mjedisi të qartësisë dhe kuptimit forcon besimin midis udhëheqësve dhe punonjësve. Navigimi i kompleksiteteve të udhëheqjes si një CEO i ri kërkon të qenit proaktiv dhe vendosjen e besueshmërisë përmes veprimeve të qëndrueshme dhe transparente. Këto strategji drejtojnë organizatat drejt suksesit ndërsa krijojnë një kulturë besimi dhe mbështetjeje — të dyja të nevojshme që çdo kompani të lulëzojë në planin afatgjatë. Duke dëgjuar, inkurajuar angazhimin në të gjitha nivelet e organizatës dhe duke mbetur fleksibël në ekzekutimin e strategjive, CEO-t e rinj mund të udhëheqin me besim. Ndërsa rruga e udhëheqjes paraqet sfida, ajo ofron gjithashtu mundësi për rritje personale dhe profesionale, duke rezultuar në një përvojë transformuese.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0