Autoriteti i Konkurrencës në Francë ka gjobitur 150 milionë euro Google për “abuzimin e pozitës së tij dominuese”, në tregun e reklamave në internet.
Sipas Autoritetit, kompania amerikane e teknologjisë ka keqtrajtuar blerësit e reklamave bazuar në fjalë kyçe. Metodat e përdorura nga platforma e saj “Google Ads” janë “të paqarta dhe të vështira për t’u kuptuar” dhe kompania i zbaton ato në një “mënyrë të pabarabartë dhe arbitrare”, thuhet në deklaratë.
Kompanisë Google i kërkohet të sqarojë rregullat për Google Ads dhe procedurat e saj për ngrirjen e llogarive, për të shmangur pezullimet “brutale dhe të pajustifikuara”.
Kjo është më e fundit e një sërë gjobash që vendet europiane aplikojnë ndaj Google edhe pse Google, ka një konkurencë të ulët në biznesin e motorrëve të kërkimit në të gjithë kontinentin. Vitet e fundit gjobat e autoriteteve të BE-së kanë qenë multimiliarda dollarë të lidhura me gjendjen monopol.
Kompania nga ana e saj ka deklaruar se do të apelojë, duke theksuar se politikat e saj të reklamimit janë krijuar për të mbrojtur konsumatorët “nga reklamat shfrytëzuese dhe abuzive”.
Çështja lindi nga një ankesë që kompania konsulente në internet “Gibmedia” paraqiti pasiGoogle pezulloi llogarinë e saj të reklamës në vitin 2015. Gjatë dhe pas mosmarrëveshjes së tyre të zgjatur, Google publikoi reklama të ngjashme me ato të drejtuara nga “Gibmedia”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.