Fortnite po shkon përtej me një lojë ndërtimi Lego dhe një pasardhës të Rock Band - Business Magazine Albania

Fortnite po shkon përtej me një lojë ndërtimi Lego dhe një pasardhës të Rock Band

Fryti i parë i partneritetit të jashtëzakonshëm mes Epic Games, prodhuesi i lojës Fortnite dhe Lego, një nga kompanitë më të njohura në botën e ndërtimit dhe kreativitetit, pritet të shfaqet këtë javë. Ky bashkëpunim shënon një moment të rëndësishëm për komunitetin e lojtarëve dhe pasionat e ndërtimit.

Eksperienca hibride Lego/Fortnite cilësohet si një “aventurë LEGO e krijimit të mbijetesës“. Lego Fortnite, të cilën Epic e përshkruan si lojën e saj të shërbimit të drejtpërdrejtë, është krijuar për moshat 10 vjeç e lart dhe lojtarët ndoshta mund t’i presë një botë e madhe lojërash me shumë lojtarë që përfshin elementë ndërtimi të lojërave Lego.

Përvoja e re e Fortnite miqësore për fëmijët do të inkurajojë kreativitetin, eksperimentimin dhe bashkëpunimin përmes lojës, gjë që mund të krijojë një përvojë mjaft të ndryshme nga Battle Royale-ja kaotike dhe e çuditshme. Kompanitë nuk po ndajnë shumë më tepër për atë që  pritet nga loja, harta ose mekanika e saj, por vetëm disa imazhe të përgjithshme ngacmuese.

 

Epic dhe kompania e njohur për të ngjitur së bashku tullat e vogla dhe argëtuese njoftuan partneritetin e tyre për herë të parë në prill të vitit të kaluar. Në atë kohë, kompanitë thanë se po bashkoheshin për të ndërtuar një vend argëtues për fëmijët për të luajtur në metaverse në një bashkëpunim afatgjatë. Një vit e gjysmë më vonë, termi “metaverse” mund të ketë dalë nga moda, por lojërat me shumë lojtarë në internet, avatarët e personalizueshëm nuk i janë afruar ende kulmit të popullaritetit.

Përtej Lego Fortnite, Epic sapo njoftoi gjithashtu Rocket Racing, një “garues arcade supersonik” nga ekipi që krijoi Rocket League dhe Fortnite Festival, një lojë muzikore nga krijuesit e Rock Band që lejon lojtarët të performojnë në skenë me muzikë hit nga të preferuarit e tyre artistë. Lego Fortnite mund të jetë ylli i shfaqjes, por Epic po zgjeron qartë horizontet e saj masivisht këtë vit, si përmes partneriteteve ashtu edhe duke ndërtuar lojëra të reja nëpërmjet blerjeve të fundit të zhvilluesit të Rocket League Psyonix dhe Harmonix, studioja pas Rock Band.

Lego Fortnite nuk do të jetë përpjekja e parë e Epic në lidhje me lojtarët e rinj. Fortnite i rregullt është miqësor për fëmijët, megjithëse Epic e ka gjetur veten në ujëra të trazuar me rregullatorët, sesi e trajton bazën e lojtarëve të rinj.

Ndërsa Fortnite mbetet i njohur, loja  “Battle Royale” ka shumë konkurrencë këto ditë. Epic qartë dëshiron të konkurrojë me Roblox dhe Minecraft, dy perandori lojërash të kudogjendura mes lojtarëve nën 13 vjeç që ofrojnë përvoja të hapura në internet ku fëmijët mund të luajnë dhe të ndërtojnë botë së bashku.

Duke bashkëpunuar me Lego-n në një lojë ndërtimi bashkëpunuese dhe duke shpalosur dy përvoja të tjera alternative të lojërave, Epic duket se po krijon një bazë të fortë për vizionin afatgjatë të lojës online.

techcrunch.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0